کد خبر: ۳۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
نشریه اینترنتی «ال موندو فینانسیه رو» نوشت، شورای بازرگانی اسپانیا و ایران به توافقی با دفتر حقوقی و مالیاتی «كرو هوروات» (Crowe Horwath) دست یافتند تا از روابط اقتصادی و تجاری میان خود، پشتیبانی قضایی كنند.
این نشریه در گزارشی افزود: شورای بازرگانی اسپانیا و ایران كه نهادی مستقل از ارگانهای دولتی و غیر دولتی دو كشور است، با هدف گسترش روابط ایران و اسپانیا این قدم مهم را برداشته است، چرا كه بازار ایران تقریبا برای همه شركتهای اسپانیایی با هر زمینه فعالیتی، فرصتهای خاص خود را داراست.
كرو هوروات بخشی از شبكه بین المللی دفاتر و ادارات خدمات حقوقی و مشاوره تجاری است كه در بیش از 125 كشور جهان با بیش از 725 دفتر حضور دارند .
شورای بازرگانی اسپانیا و ایران نیز با آگاهی‌ از واقعیت ساختار بازرگانی در اسپانیا، جایی‌ كه شركت های كوچك و متوسط، تقریبا 99 درصد كل شركت ها را تشكیل می‌ دهند و موتور اصلی‌ اقتصاد اسپانیا هستند، در حال انجام تلاش های مهم ارتباطی‌ بین این شركت ها در سراسر خاك اسپانیا می‌ باشد .
در این زمینه شورای بازرگانی در همكاری با انجمن های مختلف كسب و كار به جلسات اطلاع رسانی می‌ پردازد تا كه شركت های كوچك و بزرگ اسپانیا بتوانند از فرصت هایی‌ كه بازار ایران ارائه می‌ دهد ، استفاده كنند .
شورای بازرگانی همچنین به ارائه خدمات به شركت های ایرانی می‌ پردازد كه می‌ خواهند نه تنها به بازار اسپانیا بلكه همچنین به اتحادیه اروپا و بازار آمریكای لاتین دسترسی یابند.
نام:
ایمیل:
* نظر: