کد خبر: ۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء به منظور سفری ایمن و راحت به اماکن زیارتی، اقدام به راه‌اندازی قطار زیارتی تهران – قم و بالعکس در روزهای جمعه کرد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء قطار زیارتی تهران – قم و بالعکس با مدت زمان سیر حدود 2 ساعت و 15 دقیقه، روزهای جمعه ساعت 7:15 از ایستگاه راه‌آهن تهران حرکت و ساعت 15:30از قم مراجعت می‌کند.
 
بهای بلیت یکسره ریل‌باس ارم برای هر نفر 40 هزار ریال بوده که برای جانبازان، خانواده شهدا و کودکان بین 2 تا 12 سال به صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.
 
بلیت قطار یاد شده از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار و اینترنتی از طریق سایت http://ticket2.raja.ir برای متقاضیان سفر به قم به ویژه کاروان‌های زیارتی عرضه می‌شود.
 
از مزایای استفاده از ریل‌باس ارم تهران – قم و بالعکس می‌توان به دسترسی آسان به وسیله نقلیه عمومی به ویژه متروی خط 3 در ایستگاه راه‌آهن تهران و فاصله حدوداً 600 متری ایستگاه راه‌آهن قم تا حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد.
 
ریل باس‌های «ارم» بدون نیاز به لکوموتیو و بصورت خود کشش بوده و با حداکثر سرعت 120 کیلومتر بر ساعت برای مسیرهای کوتاه و حومه‌ی شهرهای بزرگ استفاده می‌شود.
 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: