کد خبر: ۳۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
مديركل مركز فناوري اطلاعات شركت پست جمهوري اسلامي از فعال شدن مجدد سامانه بازار الكترونيك اين شركت با هدف كاهش هزينه ها و ايجاد ارزش افزوده براي مشتريان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت پست، محسن ادبي فرد گفت: سامانه جديد بازار شركت پست جمهوري اسلامي ايران با هدف ساماندهي فروشگاه هاي اينترنتي، سهولت كاربري مشتريان و قابليت دسترسي از طريق مرورگرهاي تلفن همراه و تبلت راه اندازي شده است.
وي تجارت الكترونيك را يكي از ابزارهاي مهم و كارآمد در جهت رونق كسب و كار سازمان هاي داراي رويكرد اقتصادي و افزايش چشمگير سود و درآمد آنها برشمرد و افزود: شركت پست با مشاهده وضعيت فروشگاه‌هاي اينترنتي كشور و با هدف نظارت و ساماندهي فروشگاه هاي فعال، كاهش هزينه‌ها و همچنين ايجاد ارزش براي مشتريان و ذي نفعان اقدام به بازنويسي و طراحي مجدد سامانه بازار الكترونيك با امكانات جديد كرده است.
ادبي فرد خاطرنشان كرد: تلاش شده در نسخه جديد بازار الكترونيك با ايجاد فضايي امن، زمينه فعاليت هر چه بهتر و مناسب تر در عرصه خريد و فروش اينترنتي براي آحاد مردم و صاحبان كسب و كار فراهم شود.
مديركل مركز فناوري اطلاعات سامانه بازنويسي شده را داراي امكانات متعدد و تازه اي دانست كه سرعت بارگذاري صفحات به طور چشمگيري در آن در مقايسه با سامانه قبلي افزايش يافته است.
وي امكان جستجوي پيشرفته، نمايش اطلاعات مربوط به سفارشات در قالب باركد دو بعدي، ارسال پيامك و پست الكترونيك به خريداران در لحظه خريد و كامل شدن سفارش را از ديگر امكان هاي تعبيه شده بازار الكترونيك عنوان كرد.
ادبي فرد با بيان اين كه پنل مربوط به فروشگاه هاي طرف قرارداد بازنويسي كامل شده است عنوان كرد: قالب جديد طراحي شده واكنش گرا (Responsive) بوده و با تلفن همراه و تبلت مطابقت كامل داشته به گونه اي كه نمايش آن ظاهري متفاوت و مناسب دارد.
مديركل مركز فناوري اطلاعات با بيان اين كه اين سامانه به نشاني ebazar.post.ir قابل دسترسي است، ابرازاميدواري كرد سامانه جديد بتواند نيازهاي مشتريان و كاربران را برطرف كرده و گامي موثر در جهت توسعه تجارت الكترونيك كشور باشد.
تجارت الكترونيك فرايند خريد، فروش يا تبادل محصول ها، خدمات و اطلاعات از طريق شبكه‌هاي كامپيوتري و اينترنت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: