کد خبر: ۳۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
مديركل كنترل و هماهنگي مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت با بيان اينكه سال گذشته كشور عراق در بين كشورهاي همسايه در صدر جدول مكالمه هاي درخواستي هموطنان قرار گرفته بود، گفت: ايرانيان بيشترين مكالمه هاي بين المللي را با كشورهاي همسايه انجام مي دهند.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات زيرساخت ايران حسين معدني پور افزود: بعد ازعراق، كشور هاي امارات و تركيه، سهم بسيار بالايي از مدت زمان مكالمه بين الملل خروجي از كشور را به خود اختصاص داده اند.
وي به روند ترافيك سنجي مراكز كنترل و مديريت شبكه بين الملل شركت ارتباطات زيرساخت اشاره كرد و گفت: بررسي اين روند نشان داد كشور عراق به دليل سفرهاي زيارتي هموطنان به عتبات عاليات، با فاصله زيادي در صدر كشور هاي همسايه قرار گرفته است.
معدني پور ادامه داد: بعد از كشورهاي همسايه، كشورهاي آمريكا و كانادا و همچنين در ميان كشورهاي اروپايي آلمان، انگلستان و سوئد سهم بالايي از دقايق مكالمه هاي هموطنان را به خود اختصاص داده اند.
مدير كل كنترل و هماهنگي مديريت شبكه شركت ارتباطات زيرساخت در باره كيفيت ارتباطات بين الملل گفت: كيفيت مكالمه هاي بين الملل علاوه بر كيفيت سيستم هاي ارتباطي مبدا و واسط، وابسته به شبكه كشور مقصد نيز هست كه در اين ميان بهترين ASR (كيفيت) در شبكه بين الملل متعلق به كشور هاي هلند و سوئد با حدود 57 درصد و بعد از آن استراليا، اتريش، مالزي، فرانسه و آمريكا است و در ميان كشورهاي همسايه امارات با حدود 41 درصد بهترين كيفيت و بعد از آن نيز كشورهاي كويت، تركمنستان و روسيه قرار دارند.
وي بيان كرد: البته آمار ترافيكي مكالمه هاي كشور افغانستان در ايران مورد مقايسه قرار نگرفته است، چرا كه حجم بالاي اين مكالمه ها مربوط به درخواستهاي اتباع اين كشور در ايران است .
پيش از اين شركت ارتباطات زيرساخت اعلام كرده بود: در ايام اربعين به طور متوسط ، روزانه دو ميليون و 800 هزار دقيقه مكالمه زائران اين ايام را برقرار كرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار