کد خبر: ۳۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

شركت مخابرات در دوره جدید مصمم به ارائه برنامه های توسعه ای است

رئیس هیات مدیره جدید شركت مخابرات ایران به عزم مدیران تازه این شركت برای پرداختن به امور توسعه ای اشاره كرد و گفت: برنامه های جدید به سازمان رگولاتوری ارسال می شود تا در تعیین تعرفه ها مورد توجه قرار گیرد.
برات قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تلاش می شود با ارائه برنامه های توسعه ای و برآورد هزینه و درآمد، یك پیشنهاد مناسب برای تعیین تعرفه به سازمان رگولاتوری ارسال شود تا مبنای تصمیم گیری ها قرار گیرد.
وی تعیین تعرفه ها را یك وظیفه ای حاكمیتی دانست و گفت: تلاش داریم در دوره جدید مدیریتی شركت مخابرات گزارش كارشناسانه تهیه كرده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شود تا براساس این گزارش ها تعرفه مناسب را مشخص كند.
قنبری با بیان اینكه تغییر تعرفه ها یك فرایند مشخصی است خاطرنشان كرد: باید در هیات مدیره جدید به یك جمع بندی برسیم و برنامه های لازم را تدوین كرده و سپس منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان رگولاتوری باشیم.
رئیس هیات مدیره جدید شركت مخابرات ایران سیاست تازه این شركت را «نگاه به آینده و فراموشی گذشته» عنوان كرد و گفت: تنها از گذشته درس خواهیم آموخت.
پیش از این محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود: پس از تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات امید است در یك ماه آینده تعرفه های جدید تلفن ثابت اعلام شود.
وی درباره دلایل تجدیدنظر احتمالی در تعرفه های مخابرات افزوده بود: در ماه های اخیر شركت مخابرات سرمایه گذاری های خوب و مناسبی را در حوزه مخابراتی انجام داده است و ما فكر می كنیم هزینه 30 ریال برای هر دقیقه مكالمه و پرداخت 500 هزار ریال برای خرید یك خط تلفن در شرایط كنونی كم است و باید در آن تجدیدنظر شود.
آخرین اخبار