کد خبر: ۳۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
سازمان هواشناسی کشور؛
امروز در سواحل دریاي عمان و شرق خلیج فارس بویژه استان هرمزگان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و در برخی مناطق جنوب شرق نیز باد و گرد و خاك وکاهش دید افقی دوراز انتظار نیست.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از سازمان هواشناسی کشور؛ امروز "شنبه 17 آبان ماه 93" در سواحل دریاي عمان و شرق خلیج فارس بویژه استان هرمزگان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود و دریاي عمان مواج است، در برخی مناطق جنوب شرق نیز باد و گرد و خاك وکاهش دید افقی دوراز انتظار نیست.
 
براساس این گزارش، از امروز تا اواسط هفته جاري، جوي نسبتا پایدار درغالب مناطق کشور حاکم می شود که پیامد آن افزایش آلاینده هاي جوي وکاهش کیفیت هوا در شهرهاي صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.
 
گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون شهرکرد با کمینه دمای 7- درجه و همدان و بیرجند با کمینه دمایی 6- درجه و اردبیل و کرمان با کمینه دمای 5- درجه و گرمترین مرکز استان اهواز با بیشینه دمایی 29 درجه گزارش شده است.
 
شایان ذکر است، آسمان تهران امروز، صاف درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و فردا، صاف درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و روز دو شنبه، صاف در پاره ای نقاط غبارصبحگاهی در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و شهر تهران امروز، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 4 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 12 درجه بالای صفر است.
 
           
انتهای پیام/

برچسب ها: آلاینده ، کیفیت ، کاهش
نام:
ایمیل:
* نظر: