کد خبر: ۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
معاون وزیر انرژی لهستان و رئیس شركت نفت این كشور با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، برای سرمایه گذاری و همكاری در توسعه میدان های متوسط و كوچك كشورمان اعلام آمادگی كردند.
به گزارش وزارت نفت، «محمدعلی عمادی» رئیس پژوهشكده ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز شركت ملی نفت ایران، پس از مذاكره با معاون وزیر انرژی لهستان و رئیس شركت نفت این كشور، در زمینه مذاكرات انجام شده گفت: لهستانی ها علاقه زیادی به سرمایه گذاری و همكاری در توسعه میدانهای متوسط و كوچك نفت و گاز ایران دارند و در این مذاكرات، در مورد تمایل دولت جدید لهستان به همكاری با صنعت نفت ایران گفت وگو شد.
وی به برخی میدان های نفت مناطق مركزی ایران به عنوان میدان های مورد مذاكره دوطرف اشاره كرد و افزود: لهستانی ها پیش از این در نقاط مختلفی از جهان از جمله دریای شمال كار كردند و پتانسیل های خوبی برای كار در ایران دارند.
«سلبعلی كریمی» مدیرعامل شركت نفت مناطق مركزی ایران نیز به عنوان یكی از طرف های مذاكره در نشست مشترك با لهستانی ها، گفت: مدیران لهستانی برای سرمایه گذاری در میدان های شركت نفت مناطق مركزی ابراز علاقه كردند.
وی افزود: قرار شد فرایند این مذاكرات در شركت ملی نفت ایران طی شود و پس از ارزیابی ها و نهایی شدن مذاكرات، نتایج آن مشخص شود.
نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 16 اردیبهشت ماه با حضور 1900 شركت از 39 كشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به كار كرد و امروز (یكشنبه 19 اردیبهشت) به كار خود پایان می دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار