کد خبر: ۳۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

سامانه مخابراتي پاسخگويي به مشتريان تجاري راه اندازي شد

شركت مخابرات ايران از راه اندازي مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران به صورت 24 ساعته براي پاسخگويي به مشكل هاي فني و سوال هاي مربوط به سرويس ها و صورتحساب مشتريان در سراسر كشور خبرداد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت مخابرات ايران، سامانه پاسخگويي2010 يا مركز تماس متمركز ويژه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران به صورت 24 ساعته و حتي در روزهاي تعطيل ، پاسخگوي خدمات مورد نياز مشتريان است.
امكان پاسخگويي به همه مشتريان تجاري شركت مخابرات ايران در سراسر كشور به صورت متمركز و در اسرع وقت از قابليت هاي ويژه اين مركز است و به صورت ميانگين، مشكلات پيش آمده حداكثر تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود.
براساس اين گزارش، اين شبكه قابليت دارد تا امكان انتخاب زبان فارسي يا انگليسي، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرويس ها، تغيير سرويس فعلي، ارتباط با پشتيباني فني و اطلاع از وضعيت مكاتبه ها را در اختيار مشتركان قرار دهد.
پيش از اين نيز وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سامانه 195 را با هدف پاسخگويي به مشكل هاي مردم راه اندازي كرده بود.
آخرین اخبار