به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت
مخابرات ايران، سامانه پاسخگويي2010 يا مركز تماس متمركز ويژه مشتريان
تجاري شركت مخابرات ايران به صورت 24 ساعته و حتي در روزهاي تعطيل ،
پاسخگوي خدمات مورد نياز مشتريان است.
امكان پاسخگويي به همه مشتريان
تجاري شركت مخابرات ايران در سراسر كشور به صورت متمركز و در اسرع وقت از
قابليت هاي ويژه اين مركز است و به صورت ميانگين، مشكلات پيش آمده حداكثر
تا 4 ساعت پس از اعلام، برطرف مي شود.
براساس اين گزارش، اين شبكه
قابليت دارد تا امكان انتخاب زبان فارسي يا انگليسي، ارائه اطلاعات
صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرويس ها، تغيير سرويس فعلي، ارتباط با
پشتيباني فني و اطلاع از وضعيت مكاتبه ها را در اختيار مشتركان قرار دهد.
پيش از اين نيز وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات سامانه 195 را با هدف پاسخگويي به مشكل هاي مردم راه اندازي كرده بود.