کد خبر: ۳۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
عملیات آزادسازی فلوجه در استان الانبار در غرب عراق با مشارکت نیروهای ارتش، مبارزه با تروریسم، نیروهای داوطلب مردمی و عشایری این کشور آغاز شد.
به گزارش المیادین، فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق از آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه در استان الانبار از چنگال تروریست های داعشی خبر داد.ارتش عراق همچنین از شهروندان خواست که از شهر فلوجه خارج شوند و خود را از مقرهای گروه تروریستی داعش دور کنند.

ارتش عراق با بیان اینکه عملیات آزادسازی فلوجه، کسر الإرهاب (شکستن تروریسم) نام دارد، افزود: این عملیات با مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم، ارتش، نیروهای ویژه و پلیس الانبار انجام خواهد شد. در همین راستا، پلیس فدرال عراق از ورود 20 هزار تن از نیروهای خود به جبهه های فلوجه خبر داد. رتش عراق از ساکنان شهر فلوجه خواست تا از طریق مسیرهای امنی که بعدا به آن‌ها ابلاغ خواهد شد، شهر را ترک کنند و کسانی هم که توانایی خروج از شهر را ندارند پرچم سفید به دست بگیرند تا مکان حضور آن‌ها مشخص شود.

 به گفته منابع عراقی، عملیات آزادسازی فلوجه که به "عملیات در هم شکستن تروریسم" نامگذاری شده با فرماندهی عبدالوهاب الساعدی، فرمانده عملیات صلاح الدین و با حمایت هوایی عراق و ائتلاف ضد داعش خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: