کد خبر: ۳۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
مدیرعامل شرکت واسپاری ملت گفت: شرکت لیزینگ ملت در سال جاری قصد دارد افزایش سرمایه دهد و برای تأمین مالی بنگاه های اقتصادی گام مثبتی بردارد.
علیرضا ابراهیم پور در حاشیه مراسم عرضه اولیه سهام واسپاری ملت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز 60 میلیون سهم به بازار عرضه و 20 میلیون آن به صورت آنلاین ارائه شد که در مجموع 80 میلیون سهم به سرعت در بازار به فروش رسید.
 وی ادامه داد: امروز یکی از سریعترین عرضه ها در تاریخ معاملات بورس انجام شد و شرکت واسپاری ملت اولین شرکتی است که در سال جاری در بورس عرضه شده است و ما امیدواریم راه را برای حضور شرکت های دیگر در بورس باز کند.
 ابراهیم پور ادامه داد: عرضه امروز بسیار خوب با سرعت بسیار بالا بود و کام بازار را شیرین کرد و امیدواریم که هم خریداران از خرید خود سود ببرند و هم بازار با این عرضه تحریک شود.
 وی با بیان اینکه رکود در بازار باعث شده بود که بسیاری از شرکت ها به سمت سستی پیش بروند ، گفت : یکی از دلایلی که بنگاه ها برای تأمین مالی خود کمتر به بازار بورس مراجعه می کنند همین رکود موجود در بازار است که ریسک پذیری بنگاه های اقتصادی را پایین می آورد.
 مدیرعامل شرکت واسپاری ملت افزود: امیدواریم با شکستن رکود ، روزنه هایی که در جهت رونق اقتصادی است بوجود بیاید و شرکت ها با دید مثبت به سمت این بازار بیایند.
برچسب ها: ملت ، عرضه ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: