کد خبر: ۳۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه بیش از یکسال از پایان دولت یازدهم فرصت باقیست تاکید کرد: این مدت مجال لازم را برای به سرانجام رساندن و تسریع در اقدامات مهیا می سازد که همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و مسائل نیمه تمام را در بخش صنعت،‌معدن و تجارت تکمیل کنند.
محمدرضا نعمت زاده در مراسم معارفه رضا رحمانی به عنوان قائم مقام وزیر صنعت،معدن وتجارت در امور تولید که با حضور جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه برگزار شد با  اشاره به ضرورت جایگاه مهم بخش صنعت، معدن و تجارت در توسعه اقتصادی کشور تصریح کرد:‌ این انتخاب به دلیل اهمیت بخش تولید در پیشبرد اهداف است که امیدواریم ایشان با توجه به سوابق خوبی که در گذشته داشته اند بتوانند به موفقیت هرچه بیشتر کمک کنند.
 وی با بیان اینکه داشتن نگرش حمایت از تولید از ویژگیهای بارز آقای رحمانی در دوران انجام وظیفه در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود افزود:‌ داشتن نگرش حمایت از تولید و انجام سیاستگذاری دراین راستا از محورهایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت  در ادامه با اشاره به اینکه با این انتصاب تلاش می کنیم تا علاوه بر تعامل معاونتهای مختلف با هم و رعایت سلسله مراتب و پرهیز از موازی کاری، به دنبال رفع و پیگیری مشکلات ومسائل بخش صنعت،‌معدن و تجارت در کشور و توسعه هرچه بیشتر آن باشیم یادآور شد:  اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ،‌توسعه صادرات ،‌حمایت از تولید داخل ،‌ برنامه راهبردی  صنعت، معدن و تجارت و برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور و موضوعات مختلف دیگر از جمله محورهایی ا ست که میتواند با کمک ایشان دنبال شود.
وی اضافه کرد: به منظور همفکری و تعامل بیشتر معاونتهای مختلف با قائم مقام وزیر صنعت،معدن وتجارت در امور تولید،‌جلساتی برگزار خواهد شد تا بهترین محورهای کاری مشخص شوند و وظایف تقسیم گردند.
همچنین دراین مراسم رضا رحمانی با اشاره به اینکه تلاش همه مسئولان در جهت توسعه و پیشبرد اهداف کشور است تصریح کرد: انتظارات از بخش صنعت،‌معدن و تجارت به عنوان بخش مولد اقتصاد جامعه بالاست از این رو کوشش می‌کنیم تا با همکاری و تعامل بتوانیم به رفع مشکلات و رسیدن به اهداف کمک کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق به مردم خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در کنار سایر موارد به عنوان شاه بیت فعالیتها، رهنما و چراغ راه ما خواهد بود و در این بین نقش  اطلاع رسانی خوب و به موقع به مردم را نباید از یاد برد چرا که علاوه بر شفاف سازی در روند اقدامات و فعالیتها می توان از نقطه نظرات و دیدگاهها در بهبود و چگونگی پیشبرد امور بهره برد.
منبع: شاتا
نام:
ایمیل:
* نظر: