کد خبر: ۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
گازرسانی به روستاهای اهر در استان آذربایجان شرقی، ٤ هزار و ٥٠٠ مشترک را به شبکه سراسری گاز متصل می کند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: با پایان پروژه گازرسانی به ٢١ روستای اهر، ٤ هزار و ٥٠٠ مشترک از نعمت گاز بهره مند می شوند.

ولی الله دینی با تاکید بر تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه، بر عزم جدی مجموعه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای بهره مندی منطقه ورگهان از نعمت گاز طبیعی اشاره کرد و افزود: با تلاشهای اثربخش در این حوزه، شاهد تحقق آرزوی دیرینه اهالی در بهره مندی از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیلهای اشتغالزایی معدن انجرد، گازرسانی به روستاهای مسیر سراجه لو  و معدن مس انجرد در برنامه کاری شرکت قرار خواهد گرفت.

دینی با اعلام این که با به ثمر رسیدن پروژه گازرسانی به روستاهای مسیر ورگهان بیش از یکهزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، اظهار کرد: با بهره برداری از ٢ ایستگاه TBS و CGS که دارای ٢٥ درصد پیشرفت فیزیکی است، سرعت گازرسانی به ساکنان منطقه ورگهان بیشتر می شود.

به گفته مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، با توجه به وضع مالی، تمام تلاش خود را برای تامین اعتبار مورد نیاز  اجرای پروژه های نیمه تمام شرکت به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: