کد خبر: ۳۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی:
رئیس قوه قضائیه توجه جدی به ارتقای سلامت دستگاه قضایی را سرلوحه کار مسئولان این قوه دانست و گفت: توجه به ارتقای سلامت قوه قضاییه که در توصیه های مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان قضایی نیز بر آن تاکید شد سرلوحه کار ما بوده و هست و طبیعتاً در آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
به گزارش تجارت آنلاین، آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با سپاس از محبت ها و الطاف مقام معظم رهبری و با تاکید بر تاثیرگذاری این دیدار و ایجاد انگیزه و امید در مسئولان قوه قضاییه به تایید مواضع رئیس و مسئولان عالی قوه قضاییه در حمایت از ارزش های انقلاب از سوی ایشان اشاره کرد و گفت: اصرار در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اصراری موقتی و یا اتفاقی نیست بلکه ادامه راه حضرت امام(ره) است و اگر این ارزش ها و آرمان ها را کنار بگذاریم در دنیا حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه با وجود همه فشارهایی که علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد؛ این نظام پای ارزش های خود ایستاده است افزود: فلسفه سیاسی حضرت امام(ره) راه نویی در جهان بود و ملت ما در پرتو این نظام و این فلسفه سیاسی یک تنه در مقابل همه سلطه گران ایستاد.

رئیس دستگاه قضا گفت: کشورهای سلطه گمان می کردند که انقلاب ما نیز ظرف چند سال مانند بسیاری از انقلاب های دیگر استحاله می‌شود اما با اصرار و پافشاری حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بر حفظ ارزش های انقلاب و فلسفه سیاسی نظام اسلامی، امید دشمنان به یاس تبدیل شده است.رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حقوق بشر سخنان بسیاری برای گفتن دارد گفت: نظام اسلامی ایران هرگز زیربار نظریه های حقوق بشری که بر خلاف مبانی اسلام و معارف قرآن باشد نخواهد رفت.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به ضرورت تقویت اطلاع رسانی در قوه قضاییه و رفع نقاط ضعف در این زمینه به ضرورت تلاش برای تبیین محورها و رویکردهای حقوق بشری اسلام و شناساندن اقدامات ضد حقوق بشری مدعیان حقوق بشر نیز اشاره کرد و از محققان و علاقمندان این مسائل خواست با دستگاه قضایی همکاری کنند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور باشکوه مردم ایران و مسلمانان کشورهای دیگر در روز جهانی قدس تصریح کرد: این حضور باشکوه در واقع پیام وحدت و بیداری مسلمانان جهان در مقابل کشورهای زورگو و ظالم است که هر سال باشکوهتر از قبل تکرار می شود.

آیت الله آملی لاریجانی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را عبادتی توام با جهاد توصیف کرد و افزود: بیداری مسلمانان سلاح عظیمی در دست ملت های مسلمان است که در روز قدس تحقق می یابد حتی اگر برخی دولت های کشورهای اسلامی خود را به بی خبری بزنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار