کد خبر: ۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
ربیعی در بازدید از ایسنا خبر داد
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این خبرگزاری، با خبرنگاران حوزه‌های مختلف این مجموعه به گفت‌وگو نشست.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کرد.
وی با بیان اینکه در قضیه فیش‌های حقوقی به دنبال شفاف‌سازی هستیم، گفت: اعتقادی نداریم که سر و ته این فیش‌ها باید جمع شود بلکه به دنبال اصلاح ساختاری هستیم.
ربیعی از تصویب سقف دریافتی‌ها در جلسه امروز هیات دولت خبر داد و گفت: امروز مصوبه‌ای در هیات دولت به تصویب رسید که بر اساس آن سقف دریافتی‌ها برای وزارتخانه‌ها،‌ بانکها و شرکتها مشخص شد و تمام دستگاههای اجرایی کشور اعم از قوه مقننه و مجریه باید از آن تبعیت کنند.
وی تصریح کرد: طبیعتا شاخصه کسانی که به دنبال فیش‌های حقوقی بودند این است که صادقانه از این مصوبه تبعیت کنند و تمام دستگاهها به تصمیمی که گرفته شده وفادار باشند.
وزیر کار دولت یازدهم همچنین گفت که در این مصوبه هیچ کسی را استثنا قرار نداده‌ایم و درصددیم تا در قانون مدیریت خدمات کشوری هم سایر ابعادش را غنی ‌تر کنیم.
به گزارش ایسنا، پیش از این اخباری مبنی بر این منتشر شده بود که حداکثر دریافتی مدیران عامل بانک‌ها ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر دریافتی ماهانه مدیران عامل شرکت‌ها ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد.

مشروح سخنان ربیعی در روزهای آینده مخابره خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: