کد خبر: ۳۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امروز - چهارشنبه - با حضور رئیس سازمان بورس و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محمد فطانت در مراسم اختتامیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: بر اساس قانونی که در سال ۱۳۸۴ به تصویب رسید بازار سرمایه ایران شاهد رونق بود به طوری که در حال حاضر ۵۰۰ نهاد مالی به مردم سرویس می دهند.
وی ادامه داد: در ابتدای دولت تدبیر و امید ارزش شرکت های پذیرفته شده در بورس ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بود ولی در حال حاضر این رقم به ۵۶۰ هرار میلیارد تومان رسیده است.
فطانت افزود: کشوری می تواند از اقتدار بالاتری برخوردار باشد که در رقابت بین کشور ها برنامه‌ریزی برای جمع کردن منابع پولی داشته باشد.
او تاکید کرد: امیدوارم روزی با کمک دولت و مجلس بتوانیم ایران را از بانک محوری خارج کنیم.
پزشکیان نیز در ادامه این مراسم گفت: اگر داده هایی که ما در اختیار داریم بتواند درست عمل کند با می‌توانیم مشکلات موجود در سیستم را حل کنیم. ما در مجلس باید به دنبال وضع بهترین قانون و مقررات باشیم و باید بدانیم که "بهترین"، از توانمندی ها بیرون می آید.
وی افزود: بنگاهی موفق است که بهترین انتخاب را داشته باشد نمایشگاه ها باید بتوانند این امکان را در اختیار شرکت کنندگان بگذارند که بتوانند "بهترین" را انتخاب کنند.
پزشکیان اضافه کرد: ما می‌توانیم پول را در بانک بگذاریم و بانک با دلالی ما را پول دار کند و از طرفی هم می توانیم پول را به جایی هدایت کنیم که چرخ مملکت همراه با رونق بچرخد.
برچسب ها: بانک ، بیمه ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: