کد خبر: ۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
رئیس سازمان محیط زیست :
رئیس سازمان محیط زیست گفت: مجلس اجازه دارد، طرح سوال و استیضاح را در دستور کار خود قرار دهد اما بی‌شک انجام استیضاح نیاز به مقدمات و الزاماتی دارد.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: مجلس اجازه دارد، طرح سوال و استیضاح را در دستور کار خود قرار دهد اما بی‌شک انجام استیضاح نیاز به مقدمات و الزاماتی دارد.به گزارش ایلنا، معصومه ابتکار با اشاره به تغییرات اخیر در برخی معاونت‌های ریاست‌جمهوری، اعلام کرد: ما همه سربازان آقای دولت هستیم و مهم این است که برنامه‌های دولت به نحوه احسن انجام شود.او درباره طرح استیضاح از وزیر کار گفت: برای مجلسی که تازه بر سر کار آمده است، بهترین کار تعامل و شناخت شرایط و فضای دولت و مجلس است. به‌خصوص که تعداد زیادی از نمایندگان فعلی، برای اولین بار است که پارلمان را تجربه می‌کنند.رئیس سازمان محیط زیست اضافه کرد: باتوجه به پیچیدگی مسائل کشور و درگیری دولت در مسائل متعدد و گوناگون، نمی‌شود با چنین مسائلی به‌صورت فله‌ای و جناحی برخورد کرد. چراکه به چنین برخوردی به صلاح کشور نیست. بلکه تعامل و همکاری به نفع مردم و کشور است.معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: برای برقراری تعامل مجلس و دولت، فرصت اندک بوده اما امیدواریم این تعامل به نحوی خوب شکل گیرد. دولت نیاز به حل و فصل مسائل دارد و نمایندگان در مراحل بعدی می‌توانند استیضاح را در دستور قرار دهند.

او گفت: امیدواریم هم نمایندگان اصلاح‌طلب و هم نمایندگان جناح منتقد و مخالفت دولت، این روال و رویه را برای کمک به دولت پیش بگیرند.

ابتکار در پایان تصریح کرد: دولت امید بسیاری به مجلس دهم دارد و امیدواریم تعامل، همکاری و رابطه‌ای منطقی میان دولت و مجلس برقرار شود.

برچسب ها: ابتکار ، مجلس ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار