کد خبر: ۳۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
در خرداد ماه امسال تولید برخی سواری‌های دوگانه‌سوز کاهش و برخی افزایش یافته است.
براساس جدیدترین آمارهای اعلام شده در خرداد ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی ۳۶.۶ درصد کاهش یافته و از ۲۷۷۳ دستگاه در خرداد ‌ماه ۱۳۹۴ به ۱۷۵۸ دستگاه کاهش رسیده است.
تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران‌ خودرو مرکزی نیز با افت ۱۰۰ درصدی همراه بوده است، به‌گونه‌ای که تولید این خودرو از ۲۶۸۰ دستگاه در خرداد ‌ماه ۱۳۹۴ به صفر رسید.
تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو مرکزی نیز مانند دیگر خودروهای دوگانه‌سوز این شرکت کاهش یافته و با افت ۳۲.۷ درصدی از ۳۲۱۸ دستگاه در خرداد ‌ماه ۱۳۹۴ به ۲۱۶۵ دستگاه رسیده است، اما تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان افزایش یافته و از صفر دستگاه در خرداد ماه ۱۳۹۴ به ۳۴۹۰ دستگاه رسیده است.
تولید پژو پارس دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز با افزایش همراه بوده و از صفر دستگاه در خرداد ‌ماه سال گذشته به ۱۳۹۲ دستگاه رسیده است.
خرداد ‌ماه امسال تولید سمند دوگانه‌سوز ایران خودرو تبریز نیز افزایش یافته و از صفر دستگاه در خرداد ‌ماه ۱۳۹۴ به ۱۰ دستگاه رسیده است.
در این مدت تولید پراید دوگانه‌سوز پارس خودرو با کاهش همراه بوده و با افت ۳۴.۴ درصدی از ۱۹۰۷ دستگاه در خرداد ‌ماه پارسال به ۱۲۵۱ دستگاه رسیده است.
تولید پراید دوگانه‌سوز سایپا برخلاف پارس خودرو افزایش یافته و با رشد ۱۲.۳ درصدی از ۱۷۷۰ دستگاه در خرداد ‌ماه پارسال به ۱۹۸۷ دستگاه رسیده است.
خرداد ماه امسال تولید تیبا دوگانه‌سوز سایپا کاشان نیز با کاهش ۲۳.۷ درصدی از ۷۹۳ دستگاه در خرداد ‌ماه پارسال به ۶۰۵ دستگاه رسیده است.
منبع: ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: