کد خبر: ۳۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
«ژانو اربلدینگ» مدیر اموربین الملل اتاق لوکزامبورگ از سفر شرکت های لوکزامبورگی به ایران برای بررسی زمینه های سرمایه گذاری جدید خبر داد.
«ژانو اربلدینگ» صنایع فولاد، خودروسازی، خدمات هوایی، مهندسی، فضایی، ارتباطات و فناوری اطلاعات را زمینه های همکاری میان دو کشور عنوان کرد و گفت: در ترکیب این هیات شرکت های مطرح و با تجربه لوکزامبورگ برای حضور در بازار ایران و سرمایه گذاری در اجرای پروژه های کریدور جنوب به شمال و شرق به غرب حضور دارند.
وی افزود: هیات اقتصادی و سرمایه گذاری لوکزامبورگ قصد دارد از 26 مهرماه به مدت 10 روز در تهران برای ایجاد زمینه های همکاری مشترک و سرمایه گذاری مذاکراتی انجام دهد.
«فرهاد شریف» معاون امور بین الملل اتاق ایران نیز در این دیدار بر همکاری اتاق ایران برای پذیرش هیات، هماهنگی ملاقات های موسسات بانکی و مالی اعلام آمادگی کرد.
وی از همکاری برای دعوت از فعالان اقتصادی و بانک های خصوصی کشور خبر داد و افزود: یکی از اهداف اتاق ایران تسهیل روابط اقتصادی و تجاری با کشورهای مشتاق به ارتباط با بخش خصوصی کشور است.
معاون امور بین الملل اتاق ایران، قابلیت سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و امکان جذب سرمایه های خارجی را بستری برای آغاز همکاری های مشترک با لوکزامبورگ عنوان کرد و افزود: با استفاده از تجربیات لوکزامبورگ و روش های نوین مدیریت مالی می توان فعالیت های مفیدی در جهت همکاری های مشترک در سازمان بورس به انجام رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر: