کد خبر: ۳۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
مجارستان به عنوان یکی از گزینه‌های هدف ایران به منظور مبادلات تجاری و بازاریابی قرار گرفت.
در ادامه توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشور های مختلف این بار نوبت به مجارستان رسیده است تا در صورت نهایی شدن تفاهم های مد نظر، در زمینه های مختلف و گروه های کالایی صنایع نیمه سنگین، نانو تکنولوژی، نفت و پتروشیمی، مواد غذایی، دارویی، کشاورزی و شیلات، ‌ بانک و بیمه، انفورماتیک، ساختمانی و صنایع دستی مبادلات دو طرفه انجام شود.
به همین منظور قرار است هیئت تجاری-بازار یابی به زودی به مجارستان اعزام شود تا در جهت اهداف برنامه ریزی شده گام بردارد.
بررسی میدانی بازار و شناخت ویژگی های بازار مصرفی کشور هدف، آشنایی و برقررای ارتباط به فعالان اقتصادی، شناخت قوانین و مقررات و دیگر الزامات قانونی ورود به بازار هدف بخشی از اهداف ترسیم شده به منظور دستیابی است.
علاوه بر این آشنایی با شهرک های صنعتی مجارستان، بازدید از مرکز لجستیک و پیشانی صادرات محصولات ایرانی به اروپا و مجارستان، ملاقات های b۲b و مذاکرات تجاری با تعیین وقت قبلی و نیز بازدیدهای تخصصی از کارخانه های مراکز تولیدی و صنعتی و پارک فناوری از دیگر برنامه هایی است که مدنظر قرار خواهد گرفت.
منبع: ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: