کد خبر: ۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: تطبیق مکان‌های اقامتی گیلان با استانداردها آغاز شده اما نسبت به دیگر استان‌ها دارای حرکت کندی است.

به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا؛ حمید آذرپور اظهار کرد: امروزه اهمیت گردشگری بر کسی پوشیده نیست و صنعت گردشگری گسترده شده و دنیا در این موضوع با برنامه پیش می‌رود.

وی به سرعت حرکت صنعت گردشگری در عصر حاضر اشاره کرد و افزود: فعالیت و کیفیت ارائه خدمات باید مناسب با پیشرفت صنعت گردشگری ارتقا پیدا کند. گردشگری استان باید ارتقا یابد تا بتوانیم از بازار جهانی این صنعت استفاده کنیم. گیلان با توجه به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی متنوع می‌تواند سهم بزرگی در صنعت گردشگری کشور داشته باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان با تاکید بر اینکه استانداردسازی اقامتگاه‌ها در راستای توسعه گردشگری انجام می‌شود، تصریح کرد: فصل پاییز و زمستان به دلیل کاهش ورود گردشگران به استان فرصت مناسبی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی کارکنان واحدهای پذیرایی، اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در استان است.

وی، خواستار به‌روز شدن علم مدیران و کارکنان تاسیسات گردشگری در گیلان شد و خاطرنشان کرد: کیفیت ارائه خدمات با استانداردهای روز در جذب گردشگران حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

برچسب ها: واحد ، اقامتی ، گیلان
نام:
ایمیل:
* نظر: