کد خبر: ۳۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
بر اساس برنامه ريزي وزمانبندي از پيش اعلام شده ،در سومين مرحله از اجراي طرح گفتگوي بي واسطه مديران ارشد بانک انصار با مشتريان و کارکنان اين بانک که در مرکزخدمات مشتريان صورت گرفت، آقايان سعيدي،معاون مهندسي وپشتيباني و لطفي رييس اداره امور مديران در مرکز خدمات مشتريان اين بانک حضور يافته وپاسخگوي مشتريان وکارکنان بانک بودند.
به گزارش اداره کل بازاريابي وتبليغات، تماس گيرندگان، ضمن قدرداني از اجراي طرح گفتگوي بي واسطه مديران ارشد، در گفتگو با معاون مهندسي وپشتيباني در خصوص ايجاد صندوق امانات در شعب،امکانات رفاهي وتجهيزات شعب،ورنگ لباس سازماني کارکنان وتشکر از پيگيريهاي انجام شده در جهت رفع نواقص ومشکلات انعکاس يافته به بانک مطالب ارزشمندي را بيان کردند.همچنين مشتريان وکارکنان بانک در گفتگو با رييس اداره امور مديران در خصوص نحوه جابجايي مديران وتقدير از پيشکسوتان بانک به بحث وتبادل نظر پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: