کد خبر: ۳۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در گردهمايي مديران ارشد ستاد و صف از برنامه هاي جديد موسسه براي افزايش سهم بازار خبر داد و گفت: توسعه خدمات نوين بانکي بر بستر الکترونيک و تکميل زنجيره ارزش خدمات مالي از مهمترين اقدامات جهت توسعه فعاليت هاي موسسه به شمار مي رود.
محمدابراهيم پورزرندي با اشاره به مجموع اقدامات صورت گرفته قانوني در مسير کسب مجوز تبديل تعاوني اعتباري به موسسه اعتباري، تحت نظارت بانک مرکزي و سازمان بورس و اوراق بهادارخطاب به مديران ارشد موسسه گفت: پس از کسب مجوز بايد التزام به قوانين نهاد هاي نظارتي بر شرکت را مورد توجه بيشتر قرار داد. همچنين بايد در راستاي ايجاد اعتماد مضاعف در بين سپرده‌گذاران، مشتريان و سرمايه گذاران با بالا بردن شفافيت فعاليت هاي موسسه اعتباري ثامن در بازار پول و سرمايه، اولويت  اصلي مديران مجموعه باشد.
وي در جمع مديران مناطق موسسه اعتباري ثامن با اشاره به مزيت هاي تغيير ساختار از تعاوني به موسسه، تغيير شخصيت موسسه ثامن به موسسه اعتباري را يک فرصت دانست که بايد از آن استفاده کرد.
مديرعامل از تغيير پيش رو به‌عنوان يک فرصت مناسب ياد نمود و عنوان داشت: پس از دريافت مجوز و تکميل فرآيند فعاليت‌هاي توسعه‌اي، پتانسيل هاي موجود را بالفعل کنيم تا تبديل به يک برند منحصربه‌فرد شود.
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با بيان اينکه دستيابي به جايگاه رقابتي، در بازار رقابت بانکي نيازمند برنامه‌هاي عملي است تصريح کرد: با تکميل زنجيره خدمات ارزش موسسه اعتباري ثامن امکان تاسيس هلدينگ مالي و در ادامه آن ورود به حوزه ليزينگ، بيمه و سرمايه گذاري ممکن خواهد شد.
وي با يادآوري تغييرات پيش رو خاطرنشان کرد: در اين دوران آماده‌سازي جهت حضور در فضاي رقابتي نيازمند عقلانيت و منطقي عمل کردن است که اين مهم بايد سرلوحه امور قرار گيرد. بايد با داشتن برنامه‌هاي راهبردي و عملياتي گام‌به‌گام فعاليت‌ها به‌صورت منطقي و هوشمندانه اجرا شود.
پورزرندي در ادامه سخنان خود تأکيد کرد: عمده بحث بانک‌ها در بازار رقابتي امروز قيمت تمام‌شده پول و هزينه‌هاي مربوط به آن است، لذا ثامن نيز براي حضور در اين بازار بايد با بالا بردن حساسيت خود نسبت به نرخ تأمين و فروش منابع، روان بودن اقساط و تسهيلات، هزينه‌هاي آشکار و پنهان، قيمت تمام‌شده محصول و رقيب شناسي باقدرت وارد بازار رقابت شود.
مدير عامل موسسه ثامن با تأکيد بر اينکه پس از اخذ مجوز بايد در دوره‌هاي سه ماه گزارش مالي به بورس ارائه شود ابراز داشت: بايد در ستاد و صف به‌صورت دوره‌اي جلسات داخلي برگزارشده و با ايجاد تحرک در اتاق‌هاي فکر با همکاري معاونت طرح و برنامه در هر مقطع زماني سه ماهه محصولات جديد طراحي و ارائه شود.
وي سياست‌هاي راهبردي موسسه ثامن را حفظ جايگاه رقابتي و بالا بردن سهم بازار، حرکت به سمت جذب منابع ارزان با استفاده از گسترش شبکه بازاريابي و درنهايت کاهش مطالبات معوق با اتخاذ اقدامات پيشگيرانه و پيگيرانه و تسهيلات بهينه و مديريت بهينه مصارف عنوان کرد و آن را يکي از موضوعات جدي موسسه دانست.
مديرعامل در ادامه از انتظارات خود از مديران در مسير پيش رو گفت و ادامه داد: ما در دوران فعاليت علمي و حرفه‌اي بانکداري قرار داريم بايد با تغيير شخصيت حقوقي، آموزش، طرحُ برنامه و توسعه منابع انساني، برنامه‌ريزي‌هاي لازم را انجام دهيم.
وي ادامه داد: انتظار ما رفتار انساني و مردمي با مشتريان به‌منظور ايجاد شوق خدمت در کارکنان و جذب حداکثري مشتري، بالا بردن شفافيت با به‌روزرساني مالي، شفافيت در گزارش دهي به مديران و نهادهاي نظارتي و شفافيت در مديريت و ارائه عملکرد است.
مديرعامل ثامن در انتها از مديران صف و ستاد خواست: تمام تلاش خود را در جهت افزايش ميزان وابستگي کارکنان به سازمان و افزايش سطح رضايتمندي آنان به‌کارگيرند زيرا افزايش سطح رضايت کارکنان موجب رضايت مشتريان و درنهايت رضايت اين دو سبب به رضايت سهامداران خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: