کد خبر: ۳۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
نماینده جیرفت در مجلس با تأکید براینکه ایران هیچ محدودیتی در تحقیقات و توسعه انرژی هسته‌ای نمی‌پذیرد، گفت: اگر تیم مذاکره‌کنده از خطوط قرمز نظام عبور کند، به بزرگترین ظلم در حق ملت ایران تن داده است.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از فارس؛فرج‌الله عارفی نماینده مردم جیرفت و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 که در مسقط پایتخت عمان در حال برگزاری است، اظهار داشت: در جریان برگزاری مذاکرات و در توافقنامه نهایی باید همه تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برداشته شده و لغو شوند، غنی‌سازی حق مسلم ملت بزرگ ایران است و ما برای توسعه صنعت، کشاورزی و بخش تولید مانند کشورهای غربی به انرژی هسته‌ای نیازمندیم.

وی افزود: به هیچ عنوان محدودیتی در تحقیقات هسته‌ای را نمی‌پذیریم و تیم مذاکره کننده نیز باید بدون حق عبور از خطوط قرمز و اصول مسلم جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

نماینده جیرفت در مجلس در پایان تصریح کرد: اگر تیم مذاکره کننده هسته‌ای از خطوط قرمز عبور کند و اصول نظام را رعایت نکند، نمایندگان مجلس به وظیفه خود عمل می‌کنند، غربی‌ها باید بدانند محدودیتی در تحقیقات و توسعه در انرژی هسته‌ای توسط ایران پذیرفتنی نیست، هرکسی این محدودیت را بپذیرید به بزرگترین ظلم در حق ملت ایران تن داده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحقیقات ، هسته ای ، انرژی
نام:
ایمیل:
* نظر: