کد خبر: ۳۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
در تداوم اجرای طرح گفتگوی بی واسطه مدیران ارشد
درپی تداوم اجرای سومین مرحله از گفتگوهای بی واسطه مدیران ارشد بانک‌انصار با مشتریان و کارکنان این بانک که از 19مرداد سالجاری در مرکزخدمات‌مشتریان آغاز شده است، آقای فتحعلی معاون‌مالی بانک‌انصار در این مرکز حضور یافت و به پرسش های مشتریان وکارکنان پاسخ داد.
به گزارش اداره‌کل‌بازاریابی‌وتبلیغات، تماس گیرندگان با معاون مالی بانک‌انصار درخصوص نحوه ومبانی تعمیم هزینه‌ها به شعب، برنامه های آموزشی و سازوکار ارتقای تخصصی حسابداران، محدودیت پول‌رسانی به خودپردازها و محدودیت حضور سهامداران در مجامع عمومی سالیانه به طرح پرسش‌ها و ارایه دیدگاه‌های خود پرداخته وپاسخ‌های لازم را از سوی آقای فتحعلی دریافت کردند.گفتنی است که در این گفتگو نیز بسیاری از تماس گیرندگان از تدوام اجرای طرح گفتگوی بیواسطه مسئولان ارشد بانک با مشتریان و کارکنان تقدیر کرده و خواستار تسریع در اجرایی شدن تقاضاهای قانونی و رفع مشکلات خود شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: