کد خبر: ۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
هروی مطرح کرد:
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: ضرورت های امروز رسانه ملی، این سازمان را از هر دستگاه امنیتی، امنیتی تر کرده لذا وجود فردی مثل سرافراز در سمت مدیریت صداوسیما می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از خانه ملت؛جواد هروی درباره ویژگی های صداوسیما گفت: رسانه ملی خلاف آنچه در فضای عمومی جامعه قرار گرفته یک دانشگاه است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: رسانه ملی دانشگاه است چرا که بیشترین تأثیر را بر خانواده ها و شبکه های مجازی گذاشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صداوسیمای امروز با 10 سال قبل کاملا متفاوت است، گفت: بنابراین حساسیت و دقت نظری که باید امروز نسبت به این رسانه و مدیریت آن داشته باشیم نسبت به گذشته کاملا متفاوت است.

هروی ادامه داد: امروز در عرصه جهانی صداوسیما و شبکه های ارتباطی حرف اول را می زنند در حالی که در گذشته در تعداد این شبکه ها محدودیت وجود داشته است.

وی در ادامه به انتخاب سرافراز به عنوان ریاست جدید سازمان صداوسیما اشاره و بیان کرد: با توجه به تحصیلات، سوابق و تجربیات خوب ایشان و انتخاب وی از بدنه سازمان صداوسیما معتقد هستم این انتخاب بسیار شایسته بوده و می توان از این پس شاهد خلاقیت های جدیدی در این سازمان بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ضرورت های امروز رسانه ملی، این سازمان را از هر دستگاه امنیتی، امنیتی تر کرده لذا وجود فردی مثل سرافراز در سمت مدیریت صداوسیما می تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: