کد خبر: ۳۴۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
مديرعامل بانك ايران زمين در مراسم افتتاحيه آموزش مجازي كاركنان:
مديرعامل بانك ايران زمين در مراسم افتتاحيه آموزش مجازي كاركنان بانك گفت: لازم است تا جايي كه مي شود براي توسعه آموزش، چه به صورت مستقيم و چه به صورت غير مستقيم تلاش كرد؛ زيرا موفقيت و دستيابي به اهداف بانك يا هر سازماني در گرو آموزش موثر است.
به گزارش روابط عمومي بانك ايران زمين، در مراسم افتتاحيه آموزش مجازي كاركنان كه با حضور مديرعامل و مديران ارشد بانك در ساختمان شماره دو بانك برگزار شد، عبدالمجيد پورسعيد، مديرعامل ضمن تاكيد بر اهميت آموزش همكاران، آموزش را به دو بخش تقسيم كرد و اظهار كرد:  بخش اول در حوزه آموزش سرمايه گذاري براي افزايش دانش، ارتقائ مهارت و تخصص همكاران و بخش دوم محيط و فضايي كاري است كه ما آن را براي فعاليت و اشتغال انتخاب مي كنيم.
پورسعيد تصريح كرد: من و همكارانم مكلفيم محيطي را فراهم سازيم تا پرسنل در آن رشد كنند و هر روز يك مطلب جديد بياموزند و به مهارت ها و تخصصشان افزوده شود، زيرا اولين چيزي كه در انسان ها انگيزه ايجاد ميكند، رشد و يادگيري است.
در انتها وي از مديريت آموزش، انفورماتيك و كليه واحدهايي كه در طراحي و اجراي نرم افزار آموزش مجازي همكاري داشتند تشكر و قدرداني كرد.
هادي قديمي عضو هيات مديره بانك ايران زمين :
اولين هدف راه اندازي آموزش مجازي، تقويت و افزايش سطح علمي همكاران است
در ادامه هادي قديمي عضو هيئت مديره و معاونت برنامه ريزي و سرمايه انساني بانك پرداختن به بحث آموزش را پر اهميت دانست و گفت: در گذشته به جهت گستردگي شعب بانك در سراسر كشور براي برگزاري دوره هاي آموزشي همكاران مي بايست هزينه هاي زيادي پرداخت مي شد و در هنگام برگزاري آزمون از مديريت بازرسي به استان مربوطه بازرس اعزام مي شد و اين مستلزم صرف مدت زمان طولي بود
وي افزود: اما در حال حاضر با ايجاد بستر آموزش مجازي كه توسط همكارانمان در  بانك ايجاد شده هم در وقت و هزينه صرفه جويي شده و كيفيت آموزش نيز بهبود يافته است.
قديمي در ادامه خاطر نشان كرد: اولين هدف راه اندازي سيستم آموزش مجازي، تقويت و افزايش اطلاعات و معلومات همكاران است و از مديريت آموزش مي خواهم تا سوالات را جهت مطالعه در اختيار پرسنل قرار دهند.
قديمي در پايان سخنان خود از همكاراني كه در اين راه تلاش كردند تقدير و تشكر كرد و بر نظارت بيشتر مديران در كل كشور به بحث آموزش و ارتقائ معلومات و ايجاد شرايط مناسب براي ارتقائ شغلي همكاران تاكيد كرد.
اميرشكري مدير آموزش بانك ايران زمين:
آزمون هاي بانك  همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود
در طي برگزاري مراسم افتتاحيه به طور همزمان مديران استان‌هاي كرمان، اصفهان، كهكيلويه و بويراحمد، مازندران، فارس و بوشهر از طريق نرم افزار مجازي مراسم را دنبال كرده و با مديرعامل و مديران ارشد بانك گفتگو كردند.
در اين مراسم اميرشكري مدير آموزش بانك ايران زمين در خصوص نرم افزار طراحي شده توسط نيروهاي متخصص خود بانك توضيح داد و گفت: به وسيله اين نرم افزار از اين پس آموزش در تمامي استان هاي كشور به صورت ويدئو كنفرانس برگزار خواهد شد و همكاران مي‌توانند در محل سرپرستي هاي هر استان از تدريس اساتيد مجرب خود بانك استفاده نمايند.
وي افزود: با راه اندازي آموزش مجازي در سطح كشور همكاران ميتوانند به طور همزمان بعد از اتمام دوره آموزشي در آزمون شركت كنند و بلافاصله نتيجه آزمون خود را ملاحظه كنند.
مديريت آموزش در انتها خاطر نشان كرد: براي اولين بار در بانك ايران زمين مديريت آموزش با همكاري بخش‌هاي ديگر «بانك سوال» را ايجاد كرديم كه در اين بانك سوالات نزديك بر ۲۵۰۰ سوال طراحي شده است و در زمان آزمون اين سوالات به صورت تصادفي به همكاران داده خواهد شد.
شكري افزود: در آينده نزديك اين نرم افزار در گوشي هاي همراه همكاران قابل استفاده خواهد بود و همكاران مي‌توانند به آساني آموزش‌هاي لازم را فرا بگيرند.
لازم به ذكر است مراسم افتتاح آموزش مجازي روز دوشنبه اول شهريور ۹۵ در ساختمان يوسف آباد بانك ايران زمين برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: