کد خبر: ۳۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

معاون نظارت و بازرسی بانك انصاربه پرسش‌های مشتریان پاسخ داد

آقای محمدی معاون نظارت‌وبازرسی بانک‌انصار در روزچهارشنبه سوم شهریور در مرکزخدمات‌مشتریان این بانک حضوریافت تا در راستای اجرای طرح گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد با مشتریان و کارکنان تماس‌گیرنده به گفتگو بنشیند و با نظرات و پیشنهادهای آنان در حوزه‌های مرتبط با این معاونت آشناشود.

به گزارش اداره‌کل‌بازاریابی‌وتبلیغات، در فرصت گفتگو با آقای محمدی معاون نظارت و بازرسی که مجموعه تحت امرش موفق شده بود با ارایه مستندات و رعایت کامل استانداردهای نظارتی و بازرسی‌های به موقع برای پنجمین‌بار متوالی از جایگاه برتر این بانک در سلامت اداری کشور پاسداری کند، تماس‌گیرندگان ضمن بیان دیدگاه‌ها و ارایه پیشنهادهای سازنده خود درخصوص نحوه برخورد با مشتریان،نحوه پیگیری مطالبات معوق، نحوه تکمیل پرونده مشتریان، پیگیری تراکنش‌های ناموفق، انسداد سپرده بابت تسهیلات و عملکرد مدیریت‌های شعب دراستان باوی به پرسش وپاسخ پرداخته و پاسخ‌های لازم را ازمعاون مذکور دریافت کردند .

آخرین اخبار