کد خبر: ۳۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
تجارت آنلاین -چشم انداز اطمینان مصرف کنندگان بریتانیایی بسیار مثبت تر از سطح انتظار بوده است به طوری که میزان فروش فروشگاههای توانسته نگرانی پس از همه پرسی و برگزیت را برطرف کند.
به گزارش گاردین، براساس آمار دولتی، فروش فروشگاههای این کشور در ماه جولای افزایش داشته است و باعث شده تا چشم انداز اقتصادی برای بریتانیا افزایش یابد. بانک انگلستان این ماه اعلام کرد که نرخ بهره را به 0.25 درصد می رساند که باعث اطمینان خانوارها بود.براساس نظرسنجی ها مصرف کنندگان می گویند چشم انداز برای اقتصاد و امور مالی آنها بهبود یافته است .

آمار نشانگر میزان قابل توجهی افزایش در شاخص خرید بوده است و تقاضا برای خرید خودرو و دیگر اقلام رشد داشته است. به گفته کارشناسان بریتانیایی ها می خواهند تا به جای پس انداز خرید کنند.درعین حال مصرف کنندگان نسبت به آینده نگران هستند که نشان دهنده کندی رشد در بخش وام ها و کارتهای اعتباری است. نرخ رشد کردیت مصرف کنندگان برای اولین بار از سال 2014 تاکنون کاهش داشته است. اخیرا ریاست بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که چشم انداز اقتصادی بریتانیا تغییر کرده است اما چندین شاخص اقتصادی معتدقند اقتصاد انگلیس تاکنون درحال جذب شوک نتایج رفراندوم بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار