کد خبر: ۳۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
تيم واليبال بانك سرمايه در ديدار فينال مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا با پبروزي سه بر يك مقابل تيم العربي قطر جام قهرماني را بالاي سر برد.
به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، فينال مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا روز چهارشنبه مورخ 10 شهريور ماه در ميانمار برگزار شد و تيم واليبال بانك سرمايه در ديداري حساس و سنگين موفق شد سه بر يك از سد العربي قطر بگذرد و بر سكوي قهرماني بايستد.
در ادامه اين گزارش آمده است، بازيكنان دو تيم آناليز دقيقي از يكديگر داشتند اما شاگردان مصطفي كارخانه توانستند با سرويس هاي منطقي و دريافت هاي دقيق، حريف آماده قطري را مقهور سرعت عمل، قدرت و تكنيك بالاي خود سازند.
تيم واليبال بانك سرمايه در حالي عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا را از آن خود كرد كه اولين سال تأسيس و همچنين اولين حضور خود در اين رقابت ها را تجربه مي كرد و با كسب اين قهرماني توانست سهميه شركت در مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان را به دست آورد.
اداره روابط عمومي بانك سرمايه قهرماني تيم واليبال اين بانك در مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا را به مشتريان و ورزش دوستان تبريك عرض نموده و موفقيت اين تيم خوب را در مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي جهان آرزومند است.
نام:
ایمیل:
* نظر: