کد خبر: ۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل همزمان با هفته بانکداری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
رونق اقتصادی بسیاری از مشکلات فرهنگی را مرتفع می کند
مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل همزمان با هفته بانکداری اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین عاملی –  نماینده ولی فقیه در استان – در این دیدار با تجلیل از عملکرد بانک در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک ها باید با برنامه ریزی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اجرای بانکداری بدون ربا تلاش نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به لزوم نظارت در پرداخت تسهیلات و پرهیز از انباشت نقدینگی در بانک ها، تصریح کرد: پول های راکد موجب رکود تولید و کسب و کار شده و افزایش افسار گسیخته نقدینگی موجب مشکلات عدیده اقتصادی خواهد شد.
امام جمعه اردبیل با تاکید بر گره گشایی از مشکلات اقتصادی مردم، خاطر نشان کرد: فعالیت صحیح اقتصادی در حل مشکلات فرهنگی بسیار موثر است چرا که رونق تولید و ایجاد اشتغال سطح امید به زندگی را افزایش داده و موجب کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی می شود.
در ادامه، محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل – با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در عرصه پیاده سازی بانکداری بدون ربا و اقتصاد مقاومتی، گفت: بانک مهر اقتصاد با تدوین سند عملیاتی بانکداری اسلامی اقدامات گسترده ای را در راستای پیاده سازی فرهنگ بانکداری اسلامی انجام داده و جزء اولین موسسات پولی کشور است که طی سال های اخیر با پرداخت ما به التفاوت سود علی الحساب و قطعی اقدامی عملی در تحقق بانکداری بدون ربا صورت داده است.  
وی با بیان اینکه کلیه قراردادها و عقود بانک مهر اقتصاد برای انطباق با قوانین شرع مقدس به تائید کمیته فقهی مستقر در بانک رسیده است، اظهار کرد: مطمئناً رهنمودها و ارشادات علما و صاحبنظران در فرهنگ سازی و اجرای بانکداری اسلامی راهگشا و ثمر بخش خواهد بود.    

نام:
ایمیل:
* نظر: