به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که روز شنبه سیزدهم شهریور برگزار شد مقدم ، مدیر عامل این بانک گفت: بانک تجارت در چشم انداز خود به عنوان انتخاب اول مشتریان، بانکی پاسخگو خواهد بود که نیازهای مشتریان را در کوتاه ترین زمان و با جدیدترین خدمات تامین می کند.
وی افزود: ماموریت بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای تجاری منطقه این است که با طراحی و خلق خدمات نوین و با هدف ارزش آفرینی برای مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده، حضوری موثر در بازارهای داخلی، منطقه ای و جهانی داشته باشد. اعتبار و خوشنامی به همراه نیروی انسانی متبحر و نیز توانمندی ارائه خدمات بانکی به ویژه در حوزه تعهدات، این امکان را فراهم می آورد تا در چارچوب قوانین و مقررات پولی و بانکی کشور، ضمن ارتقای سود آوری و تامین منافع تمامی ذینفعان، بتوانیم نقش موثری در توسعه اقتصادی ایفا کنیم.
مدیر عامل بانک تجارت، تعهد به ارزش آفرینی برای کلیه ذینفعان، تعهد به رعایت اصول مشتری مداری و تعهد به شفافیت و صداقت را از جمله مهمترین ارزشهای این بانک برشمرد و تاکید کرد : این ارزشها در برگیرنده اهدافی چون افزایش سهم از نقدینگی کشور، افزایش سهم بانک از مجموع تعهدات شبکه بانکی، کاهش مطالبات معوق، ارتقای سطح خدمات الکترونیکی، افزایش سطح رضایت مشتریان و افزایش بهره وری کارکنان خواهد بود.
وی در ادامه گفت: برنامه استراتژیک بانک تجارت براساس رویکرد آینده پژوهانه و بررسی روندها و کلان روندهای موثر بر آینده صنعت بانکداری و ترسیم آینده پیش روی بانکداری تهیه و تدوین شده است و این رویکردموجب می شود مدیران بتوانند در مقابل عوامل محیطی و بیرونی واکنشی پویا و به موقع داشته باشند.
مدیرعامل بانک تجارت در پایان گفت:در صورتی که این برنامه به صورت کامل و دقیق از سوی تمام ارکان بانک اجرا شود، آینده روشنی در انتظار بانک تجارت خواهد بود.
در ابتدای این مراسم، افسانه اوضاعی، مدیر امور سازمان بانک توضیحاتی در خصوص روند و چگونگی تدوین برنامه استراتژیک بانک ارائه داد.