کد خبر: ۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در افتتاحیه چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب موسسه گفت: شما باید خودتان را برای طی کردن مسیری که باید در آن رقابت با بانکها و موسسات اعتباری که سالها از عمر فعالیت آنها می گذرد، آماده کنید .

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در افتتاحیه چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب موسسه گفت: شما باید خودتان را برای طی کردن مسیری که باید در آن رقابت با بانکها و موسسات اعتباری که سالها از عمر فعالیت آنها می گذرد، آماده کنید . و با تسلط بر دانش روز بانکی، تسلط بر قوانین بانک مرکزی، آگاهی و اشراف بر قوانین بانکداری بدون ربا به اعتلای کوثر و روند توسعه ای موسسه کمک کنید.
فهیمی پور با اشاره به شاخصه های یک رئیس شعبه موفق و کارآمد گفت : آشنایی بر مباحث کنترل و نظارتی ، قراردادن نظم و اطلاع از به روز ترین مسایل اقتصادی و بانکی ، تسلط بر قوانین مبارزه با پولشویی و شناخت نقاط ضعف و قوت ، ایمان به کار گروهی و تقویت روحیه کار گروهی در بین کارکنان شعبه، استقبال و ترغیب کارکنان به ارائه پیشنهاد و استفاده از نقطه نظرات آنان ، شما را در مسیری که آغاز کردید موفق می کند و شعبه ای که مسئولیت ان در اختیار شماست را نمونه و متمایز می کند .
قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به حرکت توسعه ای موسسه و اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی اظهار داشت : موسسه توانسته در مدت کمتر از سه سال به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند ، حرکت ما در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد و در این روند صعودی دقت ، روحیه جهادی ، تجربه، تخصص و نیروهای جوان و تحصیلکرده نقش بسزایی دارند . از نام کوثر صیانت کنید و در شان نام کوثر تلاش کنید چرا که در این مسیر طی شده کوثریان تمام تلاش خود را برای حفظ و اعتلای کوثر به کار بستند .
وی یکی دیگر از شاخصه های یک رئیس شعبه موفق را مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع در هر پست و مقامی دانست و افزود: تکریم مشتری را باید با خوشرویی، تسهیل در انجام امور و ارتباط کلامی مناسب را باید در دستور کار خود قرار دهید و مشتری که به شعبه مراجعه می کند انتظار پاسخگویی و خوش خلقی از شما دارد . باید به خواست مشتری احترام گذاشته و کارهایی که به شما ارجاع داده می شود را به بهترین وجه پاسخ دهید .
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با توجه به اختیارات رئیس شعبه اظهار داشت: یک رئیس شعبه مسئول تمام آنچه که به وی تفویض اختیار شده است، می باشد و باید از مسئولیتی که برای مدتی در اختیارش گذاشته شده است در جهت منافع سازمان و خدمت به مشتریان استفاده کند و بداند که در مقابل این مسئولیت سنگین باید پاسخگو باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر: