کد خبر: ۳۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
افتتاحیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در بانک توسعه تعاون با حضورآقایان فتاحی عضو هیأت مدیره بانک، شریفی مدیر امور طرح و برنامه، تیم ممیزی مدیریت کیفیت و نمایندگان واحدهای مختلف بانک برگزار شد.
افتتاحیه ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در بانک توسعه تعاون با حضورآقایان فتاحی عضو هیأت مدیره بانک، شریفی مدیر امور طرح و برنامه، تیم ممیزی مدیریت کیفیت و نمایندگان واحدهای مختلف بانک برگزار شد.
سید باقر فتاحی عضو هیأت مدیره بانک در این جلسه ضمن اشاره به قدمت 7 ساله بانک توسعه تعاون گفت: از سال93 با تصویب سیستم مدیریت کیفیت دربانک، سازمان از حالت وظیفه محور به فرایند محور سوق داده شد، که ایجاد مرکز آموزش و پژوهش و اصلاح چارت سازمانی نیز ا ز دیگر دستاوردهای این بانک بود.
وی مسائلی چون آموزش، شفاف سازی، اطلاعات مشتریان و سیستم مدیریت کیفیت را به عنوان دغدغه های اصلی هیأت مدیره خواند و افزود: بانک توسعه تعاون علیرغم جوان بودن با طیف وسیعی از مشتریان بخش های اقتصاد تعاون ارتباط دارد، زیرا تنها بانک تخصصی در بخش تعاون است .
فتاحی افزود: امید است با حضور تیم ممیزی نقاط ضعف را مرتفع سازیم تا به استاندارد قابل قبولی دست یابیم.
در ادامه شریفی مدیر امور طرح و برنامه بانک گفت: همواره مدیریت کیفیت یکی از دغدغه های اصلی بانک بود که با اقدامات اصلاحی انجام شده زمینه لازم را جهت ممیزی داخلی سازمان فراهم کردیم . وی ضمن تأکید برحفظ، نگهداری و ارتقاء در فرآیند مدیریت کیفیت افزود: شناسایی مشتریان و افزایش وفاداری آنها مرهون این ممیزی ها است.
گفتنی است در این جلسه ، تیم ممیزی مدیریت کیفیت بانک مرکب از آقایان پاک شهر، موسی پور، طاهرزاده، ایزدی و واعظی پور نیز حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین