کد خبر: ۳۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
معاون امور مناطق و مدیران کل ادرات کل امور مدیران و حراست بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه، جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در این بازدید بر لزوم پرداخت تسهیلات پربازده تاکید کرد و گفت: پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی و خرید دین در نیمه نخست سال باید در اولویت برنامه های شعب قرار گیرد. مزدارانی از سه ماهه اول سال به عنوان ماه های طلائی بانک برای مصرف بهینه و سودآوری نام برد و گفت: تسهیلات باید در جایی مصرف شود که اقتصاد را در برابر شرایط بحرانی مقاوم کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار، راه اندازی و تقویت کارگاه های تولیدی و مولد گردد و از همه مهمتر مکانیزم بانکداری اسلامی اجرا شود.
وی با بیان اینکه سیاست ها، اهداف و برنامه های بانک باید در راستای اهداف اقتصادی نظام باشد، گفت: با افزایش خدمات می توان خلق ارزش کرد لذا باید نگاه اقتصادی به کارها داشته باشیم و برای انجام هر کاری صرفه و صلاح ذینفعان را مقدم بدانیم.
معاون امور مناطق بانک با تاکید بر بازاریابی مصارف، خاطر نشان کرد: باید به منظور افزایش بهره وری و کاهش حجم کاری شعب در بازده زمانی کوتاه مدت و میان مدت پرداخت تسهیلات کلان را در دستور کار قرار دهیم.
مزدارانی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری بانک بصورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از اینرو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که بانک را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.
مزدارانی با تاکید بر اینکه در بانک مهر اقتصاد کار باید موثر باشد، تصریح کرد: باید هوشمندانه کارکنیم و با کمترین حجم کار بیشترین بازدهی را داشته باشیم بطوری که کارائی کارکنان منتج به اثربخشی و خلق ارزش برای جامعه و ذینفعان شود.
معاون امورمناطق از دانش و اطلاعات روزآمد، به عنوان مهم ترین ابزار مدیریتی برای سرعت عمل در پیشبرد و تحقق اهداف سازمان نام برد و یادآور شد: سرعت عمل یک سازمان در گرو سرعت عمل در تحقق اهداف آن سازمان خلاصه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: