کد خبر: ۳۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
معاون بازرسی بانک مهر اقتصاد در دیدار با کارکنان استان خراسان جنوبی گفت: مصرف بهینه همچنان که در گذشته جزء اولویت‌ها بوده در حال حاضر نیز باید در صدر برنامه ها قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد خراسان جنوبی، محسن منشوری- در این دیدار با تبریک هفته بانکداری اسلامی اظهار داشت: بانک مهر اقتصاد التزام به اجرای بانکداری اسلامی دارد و امید است با گسترش و تداوم این اقدامات پرچم دار پیاده سازی بانکداری بدون ربا در کشور باشیم.
معاون بازرسی بانک مهر اقتصاد به شعار سال، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار سال در بحث بانکداری می‌توانیم با به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد اقدامات ارزشمندی انجام دهیم.
منشوری با بیان اینکه در بازدید صورت گرفته از شعب خراسان جنوبی نقاط قوت بسیار زیادی دیده شد، افزود: باید از این فرصت نهایت بهره برداری را در جهت تحقق بانکداری اسلامی و خدمت رسانی به آحاد هم میهنان داشته باشیم.
معاون بازرسی عملکرد مناسب بانک مهر اقتصاد در استان را نتیجه زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان آن دانست و اضافه کرد: مصرف بهینه همچنان که در گذشته جزء اولویت‌ها بوده در حال حاضر نیز باید در صدر برنامه ها قرار گیرد.
در ادامه، محمد غلامی - رئیس اداره امور شعب استان - از رشد 8/6 درصدی منابع در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در خراسان جنوبی 230 میلیارد ریال رشد منابع داشته ایم که از این لحاظ این استان جزو استان‌های برتر کشور است.
غلامی با اشاره به اینکه 40 میلیارد ریال سود خالص عملکردی خراسان جنوبی نتیجه بهره‌وری و تلاش کارکنان شعب استان بوده است، یادآور شد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم تا پایان امسال 10 برابر بودجه پیش‌بینی شده سودآوری داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: