کد خبر: ۳۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
شرکت بیمه‌کوثر در راستای اجرای اصل خرسندسازی مشتریان واحد حقوقی را در شعب سراسر کشور مستقر کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و اعلام مدیر بازرسی و حقوقی بیمه‌کوثر؛ با اعلام و اجرای قانون جدید بیمه‌های اتومبیل و تعیین یکسری تکالیف برای شرکت‌های بیمه راه‌اندازی اداره حقوقی فنی (اتومبیل) ضروری بود.
محسن تقی‌چیان با بیان اینکه 60درصد مسایل حقوقی شرکت بیمه‌کوثر مربوط به بخش بیمه‌های اتومبیل است، خاطرنشان‌کرد: سعی داریم با بهر‌ه‌مندی از وکلای باتجربه و تقویت این اداره در راستای افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تحت‌پوشش و جامعه هدف گام برداریم.
وی اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور را عامل تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مشتریان شرکت برشمرد و افزود: پرونده‌های استانی در همان استان پیگیری می‌شوند و دیگر برای رسیدگی به ستاد شرکت فرستاده نمی‌شود.
مدیر بازرسی و حقوقی شرکت خاطرنشان‌کرد: رسیدگی به دعاوی و مسایل حقوقی و نیز بازیافت حقوق زیان‌دیدگان و خسارت‌های شرکت، توسط وکلای منتخب شرکت صورت می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: