کد خبر: ۳۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
با حضور رئيس هيات مديره صورت پذيرفت
همايش روساي شعب استان مازندران و سمنان در راستاي انتقال نقطه نظرات مديرعامل و اعضاء هيئت مديره بانك با حضور علي آعبدالله رياست هيئت مديره در سالن كنفرانس اين مديريت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي: در ابتداي جلسه سليم بهرامي مديريت شعب استان ضمن خير مقدم و ابراز خشنودي از حضور رياست هيئت مديره بانك در استان و معرفي همكاران شعب مازندران و سمنان، عملكرد استان مازندران را براي مدعوين جلسه تشريح كرد.
در ادامه علي آعبداله رياست هيات مديره ضمن توضيحاتي درخصوص وضعيت كنوني بانك و جايگاه آن با ساير رقبا در سه بعد فرا سازماني، بعد داخلي و خارجي و انسجام در بين مديران ارشد بانك ارائه كرد و خواستار انتقال اين اتحاد و همدلي به ساير همكاران شد.
آعبداله در ادامه اظهار داشت: هرچه بيشتر نگاه روساي شعب از برداشت يك رويداد به هم نزديك تر باشد بانك پوياتر و سريع تر مي تواند به دنبال يك هدف برود وگرنه مديريت آن جزيره اي مي شود و كار سخت مي شود.
وي با بيان اين كه براي اين كار در ابتدا نگاه مشتري خيلي اهميت دارد، بيان كرد: بايد دقت كنيم در نگاه اول مشتري كجا هستيم و درگام دوم محيط و آدم ها هستند كه تاثير گذارند. بايد ديد تاثيرگذاري آن ها چگونه است ؟در گام سوم رفتار آدم ها و نوع برخورد با مشتريان است بايد برخورد ها در بانك درست شود و گام چهارم بايد بررسي شود كه چه چيزي براي عرضه به مشتريان داريم.
عبداله افزود: اگر در سه مرحله اول پيروز باشيم، توانسته ايم اصل مشتري مداري را حفظ كنيم. كه كليد سه گام اول در دست پرسنل وگام چهارم در دست هيئت مديره است.
در ادامه همايش سليم بهرامي خواستار برنامه ريزي و تلاش مضاعف همكاران شد و بيان كرد: با اين اقدام مي توانيم به اهداف تعيين شده بانك در سال جاري برسيم.
وي در ادامه گفت:  مديريت مشاركتي و استفاده از نقطه نظرات همكاران جوان بايد در اولويت اول قرار گيرد. 
سليم بهرامي ادامه داد: با تلاش و ايجاد حس همبستگي انسجام و تلاش جهت تقويت حس مسئوليت پذيري و رعايت مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع بمنظور ارتقاع سطح رضايتمندي مشتريان و همچنين توجه خاص به موضوع مهم بازاريابي بعنوان عوامل مهم و تاثير گذار و استفاده بهينه و مطلوب از ظرفيت بانكداري الكترونيك بتوانيم به اهداف خود دست يابيم.
وي درخصوص وصول مطالبات معوق شعب گفت: از آنجا كه امروزه مطالبات غير جاري يكي از چالش هاي مهم سيستم بانكي بوده كه سود آوري بانكي را شديداً تحت تاثير قرار داده و اين پديده ضمن كاهش قدرت و توان تسهيلات دهي بانكي حجم زيادي از منابع را نيز در معرض آسيب جدي قرار مي دهد بر اين اساس موضوع وصول مطالبات معوق يكي از وظايف مهم محسوب مي گردد و وصول مطالبات مي بايستي در برنامه كاري كليه واحد ها قرار گيرد تلاش و همت همه همكاران جهت وصول نقدي مطالبات غير جاري همواره مد نظر قرار گيرد و در فرآيند وصول مطالبات بدواً از طريق مذاكره مماشات و مساعدت امهال ( وفق ضوابط و دستور العمها صادره) و در صورت عدم نتيجه مذاكرات مديونين استفاده از ظرفيتهاي قانوني در دستور كار قرار گيرد.
 وي گفت: به منظور پيشگيري از ايجاد مطالبات جديد رعايت كامل ضوابط و مقررات هنگام اعطاي تسهيلات خصوصاً اخذ مستندات قانوني و انجام استعلامات مورد لزوم اطمينان از اصالت مدارك اخذ شده و اخذ وثايق مطمئن و معتبر ( ترجيحاً انواع سپرده، غير منقول ارزنده شهري سهل البيع، مفروز) مورد توجه همكاران قرار گيرد در ادامه هر يك از روساي شعب نظرات خود را عنوان كرده اند برخي از آنان توسط سليم بهرامي پاسخ و مواردي يادداشت تا پيگيري لازم بعمل آيد.

نام:
ایمیل:
* نظر: