کد خبر: ۳۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
در شرکت‌های فعال صنعت بیمه کشور
انجام کار مطالعاتی برای دستیابی به دو هدف عمده «تهیه و تدوین سند توسعه فرهنگ بیمه در جهت افزایش فروش بیمه نامه‌های اختیاری» و همچنین «تعیین سنجش سطح رضایت مشتریان از شرکت‌های بیمه و استفاده از نتایج آن در راستای سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آتی بیمه مرکزی»
در راستای اجرای برنامه‌های راهبردی بیمه مرکزی ج.ا.ا برای دستیابی به دو هدف عمده «تهیه و تدوین سند توسعه فرهنگ بیمه در جهت افزایش فروش بیمه نامه‌های اختیاری» و همچنین «تعیین سنجش سطح رضایت مشتریان از شرکت‌های بیمه و استفاده از نتایج آن در راستای سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های آتی بیمه مرکزی»، طرح پژوهشی «بررسی و سنجش سطح رضایتمندی مشتریان فعال در صنعت بیمه کشور» در دستور کار مطالعاتی پژوهشکده بیمه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه این طرح در مورخه 19؍12؍1394 در نشست پژوهشی در پژوهشکده بیمه با حضور نمایندگان شرکت های بیمه و سایر فعالان بیمه ای ارایه شده و نظرات و انتقادات حاضرین اخذ و حتی المقدور در طرح اعمال شد. متعاقب آن، روز چهارشنبه مورخ 8؍2؍1395 در جلسه شورای مدیران بیمه مرکزی و با حضور مدیران کل، مشاوران و معاونان محترم بیمه مرکزی، توسط مدیران مربوطه از پژوهشکده بیمه ارائه شد. در این نشست، پس از بیان شرح فرآیند و نتایج طرح توسط مجریان طرح، حضار محترم دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، اصلاحات و پیشنهادات کاربردی خود را در جهت ارتقاء طرح‌های آتی را ارائه نمودند و نتایج اين طرح، پس از انجام اصلاحات و تایید نهایی بیمه مرکزی ج.ا.ا، در اختیار بازیگران صنعت بیمه و وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفت تا در بازنگری سیاست‌های طراحی محصول، بازاریابی، ارزش‌آفرینی و تامین رضایت مشتریان در شرکت‌های بیمه، مورد استفاده قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: