کد خبر: ۳۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل:
رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل (عسکریه)، دستیابی به 5 درصد از نقدینگی کشور را را یکی از اهداف چشم انداز 5 ساله این موسسه ترسیم کرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، محمد رضا مروجی با بیان این که این موسسه فعالیت خود را با دو شعبه در استان خراسان آغاز نمود، گفت: «در سال 1373 با شكل گیری وزارت تعاون به عنوان اولين تعاوني اعتبار آزاد در سطح كشور مجوز فعاليت خود را از وزارت تعاون اخذ نمودیم و پس از آن حوزه عمليات خود را به سراسر كشور گسترش دادیم.»
قائم مقام موسسه اعتباری ملل در ادامه به بیان تاریخچه ای کوتاه از فعالیت های بیشمار این موسسه پرداخت و تصریح کرد:« در سال 1385 توافق نامه اي بين هيأت مديره مؤسسه و بانك مركزي براي تبديل تعاوني اعتبار عسكريه به مؤسسه مالي و اعتباري امضاء گرديد كه در نهايت اين توافق نامه منجر به صدور موافقت اصولي بانك مركزي شد و سپس مؤسسه با فراهم آوردن اسناد و مدارك مورد نياز و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در ابتداي سال 1390 جهت تأمين سرمايه مورد نياز و تبديل شدن به سهامي عام، اقدام به  پذيره نويسي سهام نمود كه پس از اتمام مراحل پذيره نويسي، و بررسي و تائيد بانك مركزي و سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسيد و سهام مؤسسه نيز در شركت فرا بورس ايران مورد معامله قرار گرفته و در حال حاضر نيز معاملات آن در حال انجام مي باشد.»
وی با اشاره به این که چشم اندازی 5 ساله در این موسسه در حال تدوین است، خاطرنشان ساخت:« یکی از اهداف 5 ساله ما علاوه بر دستیابی به 5 درصد از نقدینگی کشور، تبدیل موسسه به بانک است که در حال اجرایی کردن این فرآیند هستیم»
محمدرضا مروجی که به عنوان یکی از سخنرانان اصلی در کارگاه آینده پژوهی و مدیریت راهبردی در مشهد مقدس شرکت کرده بود، سطح کیفی این نشست را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به رشته آینده پژوهی گفت:« این رشته نوین میتواند تاثیر بسیار مثبتی در روند آینده بانک ها داشته باشد و اگر به طور دقیق در حوزه بانکداری به آن پرداخته شود، باعث جذب سرمایه و رضایت بیشتر مشتریان خواهد شد.»
وی مشاوره های اقتصادی از سوی بانک ها و لزوم ایجاد گروه های پژوهشی را از جمله فعالیت های مفید بانک ها دانست و ادامه داد:«ما در موسسه اعتباری ملل بر روی برنامه ریزی و بهبود روش ها تمرکز کرده ایم و پژوهش های مختلفی در حوزه مشتری مداری و ارتقا خدمات به مشتریان در حال انجام است.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین