کد خبر: ۳۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس گفت: بانک مهر اقتصاد بعنوان یک بنگاه اقتصادی مجموعه ای پر برکت، مفید و موثر برای کشور است.
 به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد – در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با مدیران استانی بانک اظهار داشت: به حمدالله قوانین بانکداری بدون ربا و مسائل شرعی در بانک مهر اقتصاد جاری و ساری است و این بانک در این زمینه پیشرو و پیشتاز می باشد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: اقدامات این بانک در حوزه بانکداری اسلامی از جمله برگزاری دوره های آموزشی احکام فقهی بانکداری بدون ربا مناسب و مفید است و امیدواریم در این دوره ها از ظرفیت علماء و صاحبنظران حوزه علمیه مشهد نیز استفاده شود.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد با هدف حمایت از اقشار کمتر برخوردار جامعه بنیان نهاده شده لذا باید در کنار گسترش دامنه فعالیت ها، اهداف آرمانی خود را نیز بسط و گسترش دهد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: برای تشکیل کلاس های آموزش بانکداری اسلامی ضروری است از اساتید قوی و کسانی که به مبانی اقتصاد اسلامی تسلط کامل دارند، استفاده شود.
آیت الله علم الهدی با تاکید بر گره گشایی از مشکلات مردم، افزود: بانک مهر اقتصاد مجموعه ای پر برکت، مفید و ارزشی است به طوری که بنده مراجعات مردمی در خصوص دریافت تسهیلات را به این بانک معرفی می کنم لذا امیدوارم مسیر خدمت گذاری به مردم را همچنان با قوت و قدرت ادامه دهید.
در ادامه، محمد صادقی – رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی –گزارشی از عملکرد بانک در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی و اقدامات صورت گرفته در زمینه پیاده سازی بانکداری اسلامی ارائه نمود.
صادقی با بیان اینکه، قشر کثیری از جامعه از خدمات بانک مهر اقتصاد بهره مند شده اند، بیان داشت: رویکرد این بانک رفع مشکلات اقتصادی مردم به ویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه است که بحمداله تاکنون توفیقات خوبی در این زمینه داشته و امید است با توسعه طرح های جدید و ارائه تسهیلات بتوانیم در تقویت اقتصاد کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: