کد خبر: ۳۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
"آشنایی با استانداردهای گزارشگری مالی و مرور IFRS4 و بررسي چالش های پیش روی شرکت های بیمه ای"

انجمن حرفه ای صنعت بیمه اقدام به پیش ثبت نام کارگاه آموزشی- تخصصی یکروزه "آشنایی با استانداردهای گزارشگری مالی و مرور IFRS4 و بررسي چالش های پیش روی شرکت های بیمه ای" نموده است.
علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند با مراجعه به بخش سمینارها و کارگاهها واقع در قسمت چپ سایت انجمن حرفه ای صنعت بیمه، فرم پیش ثبت نام مربوط به آن را تکمیل نمایند. در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد افراد متقاضی، انجمن اقدام به برگزاری کارگاه مورد نظر می نماید.
تاریخ برگزاری کارگاه و شروع ثبت نام قطعی، طی درج خبری بر روی سایت انجمن اطلاع رسانی شده یا به افراد متقاضی از طریق پست الکترونیک و پیامک اعلام می گردد.
گفتنی است، کارگاه آموزشی "آآشنایی با استانداردهای گزارشگری مالی و مرور IFRS4 و بررسي چالش های پیش روی شرکت های بیمه ای" به مدت 5 ساعت (یک جلسه)، توسط آقای سیدمحمد باقرآبادی تدریس می گردد.
از عناوین قابل ارائه در این کارگاه آموزشی می توان به مواردی همچون بررسی پیشینه استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی، استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی چیست؟، مزایا و کارکردهای استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی، ساختار بنیاد تدوین استانداردهای بین المللی و فرآیند تصویب استانداردها، بررسی رویکردهای پذیرش استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی و ... اشاره نمود.
یادآور می شود، هزینه شرکت در کارگاه مبلغ 2.000.000 ریال می باشد که اعضای انجمن حرفه ای صنعت بیمه معاف از پرداخت شهریه می باشند و دانشجویان محترم با ارائه مدرک دانشجویی از تخفیف 70 درصدی و پذیرفته شدگان آزمون های صلاحیت حرفه ای انجمن از تخفیف 50% برخوردار می شوند.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی‌نامه معتبر از طرف انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه اعطا می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: