کد خبر: ۳۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
عضو كميسيون اقتصادي مجلس تصریح کرد:
عضو كميسيون اقتصادي مجلس، با تاكيد بر اين‌كه بانك‌ها بايد به سمت تنوع در ارايه خدمات حركت كنند، گفت: بانك شهر توانسته با ارايه خدمات نوين بانكي شهروندان را از مراجعه به شعب بي نياز كند.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، تقي كبيري با تاكيد بر اين‌كه بانك‌ها بايد به سمت تنوع در ارايه خدمات حركت كنند، گفت: شهروندان بايد بتوانند با خدمات رساني بي وقفه بانك‌ها ، خدمات مورد نیاز بانكي خود را در كمترين زمان ممكن انجام دهند.
نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌كه كاهش وقت و صرفه جويي در زمان مردم بايد از سوي بانك ها در نظر گرفته شود، افزود: بانك شهر با ارايه خدمات نوين در غالب شهرنت‌ها توانسته خدمات ممتازي به شهروندان ارايه كند.
اين نماينده مردم در مجلس دهم تصريح كرد: اين نوع خدمت رساني در حوزه پولي و مالي آثار بسيار مثبتي در حوزه خدمت رساني به مردم و گردش مالي بانك خواهد داشت.
وي با بيان اين‌كه ارايه خدمات نوين بانكي گردش مالي در چرخه اقتصادي را تسهيل مي كند، گفت: بايد تمام بانك‌هاي ما در كشور به سمت و سوي ارايه خدمات الكترونيكي و دولت الكترونيك حركت كنند.
كبيري خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شبانه روزي به مردم نقطه قوتي است كه منجر به رضايتمندي آنان از سيستم بانكي می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: