کد خبر: ۳۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
هفتادمین شرکت فعال در بازار دوم فرابورس طی روز جاری پا به این بازار گذاشت و تعداد 31 میلیون و 65 میلیون سهم آن مورد معامله قرار گرفت.
با اعلام پیغام ناظر بازار پنج درصد از سهام شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج با سرمایه 633 میلیارد ریالی در بازار فرابورس عرضه شد و در نهایت هر سهم آن پس از رقابت کارگزاران و معامله گران 9300 ریال قیمت خورد.
هفتادمین شرکت فعال در بازار دوم فرابورس طی روز جاری پا به این بازار گذاشت و تعداد 31 میلیون و 65 میلیون سهم آن مورد معامله قرار گرفت. از این رو سهامداران با توجه به سود برآوردی 1057 ریالی "بکهنوج" برای سال مالی منتهی به 30 دی ماه 95 و کشف قیمت 9300 ریالی آن نسبت پی بر ای 8.8 مرتبه را برای سومین شرکت برقی فعال در بورس برگزیدند.
علاوه بر این شرکت تولید برق ماه تاب کهنوج بر اساس عملکرد شش ماهه نخست سال مالی جاری با پوشش 37 درصدی سود برآوردی، 392 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده و برای سال مالی آتی نیز سود 1528 ریالی پیش بینی نموده است.
در پایان این گزارش می افزاید، تعداد سهمیه آنلاین ها 15 میلیون و 825 هزار سهم در نظر گرفته شده و سهامدار عمده "بکهنوج" یعنی شرکت آرین مهتاب در نظر دارد تا پایان سال جاری پنج درصد دیگر از سهام مجموعه مذکور را در جریان معاملات روزانه عرضه کند.
نام:
ایمیل:
* نظر: