کد خبر: ۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد:
عضو هیات رئیسه شورای شهر: این بانک، با ایجاد فرصت دستیابی شهروندان ساکن مناطق محروم شهرها به شهرنت‌های بانک شهر تلاش کرده در زمینه ارائه خدمات بانکی به شهروندان عدالت را برقرار کند.
 به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن پیرهادی با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های کشور که به صورت عادلانه در تمام نقاط شهرها اقدام به ارائه خدمات بانکی به شهروندان مناطق کم برخوردار نمی‌کنند، گفت: بانک شهر با خدمات نوین بانکی، فرصت دستیابی به این خدمات را علاوه بر کلانشهرها در مناطق محروم نیز ایجاد کرده است.
وی با انتقاد از این‌که بسیاری از بانک‌های کنونی در زمینه ارائه خدمات به مناطق محروم شهرها، خلاف نظام بانکی کشور عمل می‌کنند و عدالت را رعایت نمی‌کنند، افزود: هرقدر سطح کیفی و کمی ارائه خدمات بانکی به اقصی نقاط شهرها بیشتر شود، بی شک از ترددهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر که تبعات منفی در پی دارد کاسته می‌شود.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با بیان این‌که بدون شک بانک‌ها یک بنگاه اقتصادی هستند و می‌بایست راه‌اندازی شعب در مناطق محروم شهرها نیز برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد، خاطر نشان کرد: در بسیاری از مناطق کم برخوردار شهرها شاهد هستیم که با این توجیه که صرفه اقتصادی ندارد، حتی یک شعبه بانکی نیز راه اندازی نمی‌شود ومردم با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، در حالی‌که این رفتار خلاف عدالت نظام بانکی است.
پیرهادی با بیان این‌که این شیوه نگرش به مناطق کم برخوردار شهرها بیشتر در نظام سرمایه گذاری به چشم می‌خورد نه در نظام اسلامی کشور ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون همواره نگاه عادلانه‌ای به شهروندان شهرها داشته و از همین رو نیز هر اقدام نظام بانکی می‌بایست با همین رویکرد ارائه خدمات کیفی و کمی‌تر به شهروندان توسعه یابد.
این عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به این که بانک شهر توانسته در زمینه ارائه خدمات کمی‌تر و ارتقای سطح دسترسی شهروندان ساکن مناطق کم برخوردار پایتخت به نظام بانکی گام‌های موثرتری بردارد، این فرصت فراهم است تا الگوی این نحوه ارائه خدمات به سایر شهرها نیز صادر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: