کد خبر: ۳۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
مدیرعامل بانک سرمایه گفت: با جوانگرایی که در بدنه بانک صورت گرفته بازده و منابع بانک افزایش یافته و درآینده به مشتریان و سهامداران خبرهای خوشی خواهد رسید.
به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، دکتر محمدرضا خانی با حضور دکتر ناهید مونسان مدیر روابط عمومی و فاخرزاده مدیرعامل جدید موسسه فرهنگی ورزشی بانک سرمایه در یک نشست تخصصی و صمیمی با تنی چند از خبرنگاران حوزه بانکداری با اعلام این خبر افزود: بانک سرمایه جوان گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده است و می کوشد تا با بهره مندی از نیروهای جوان و توانمندی های ایشان و با تاکید بر روی همدلی و همگامی و همزبانی اهداف متعالی خود و شعار «بانک خوب سرمایه است» را تحقق بخشد.
وی با تاکید بر این که با اعتماد اعضای هیات مدیره بانک سرمایه سکان هدایت این بانک را در دست گرفته است،اظهار داشت: مدیران بانک مرکزی نیز با مهر تایید بر این انتخاب این وظیفه خطیر را به بنده سپردند.
مدیرعامل بانک سرمایه تصریح کرد: پاسخ این اعتماد را با سخت کوشی و کارکرد موثر با همت تمام همکارانم در بانک سرمایه خواهیم داد.
وی خاطر نشان کرد: با همدلی،همزبانی و همگانی نیرونی انسانی بانک سرمایه با همت والا به اهداف متعالی بانک خواهیم رسید.
وی با اشاره به اولین کارت اعتباری بانک سرمایه اظهار داشت:کارت های اعتباری سال هاست که در شبکه وسیع بانکی در کشورهای جهان وارد شده است و کارآیی زیادی هم برای مشتریان و مردم دارد و البته جای خالی آن در بانک های ایرانی هم احساس می شد که خوشحالیم بانک سرمایه توانسته است این خدمت را نیز برای مشتریان ارزشمند خود فراهم نماید.
مدیرعامل بانک سرمایه درخصوص کارآیی و ویژگی های این کارت اظهار داشت: کارت اعتباری با قابلیت های فنی و هویتی خود موجب شفافیت و رشد و رونق اقتصادی و همچنین باعث کاهش هزینه ها می شود.
به گفته وی، بانک سرمایه در ارائه کارت اعتباری تلاش دارد آسانترین روش را در نظر بگیرد و مشتریان بتوانند بدون دردسر این کارت ها را دریافت کنند.
دکتر خانی با اشاره به رتبع بندی بانک ها خاطر نشان کرد: از رتبه بندی بانک ها توسط بانک مرکزی استقبال می کنیم چرا که معتقدم دو نوع رتبه بندی داریم که در بر گیرنده مجموعه کارمندان و عملکرد بیرونی بانک می باشد که که در این راستا باید واقع بین باشیم.
وی با اعلام اینکه بانک سرمایه به عنوان بانک معلمین شناخته می شود از بکارگیری این عزیزان در باجه شعب خبر داد و گفت: با تعاملی که با آموزش و پرورش داریم ارائه خدمات سریع و تکریم این عزیزان در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل بانک سرمایه در پایان تصریح کرد: از آنجا که تیم والیبال سرمایه در جام باشگاه های آسیا خوش درخشیده است مفتخریم با حمایت فرهنگی و ورزشی خود از این تیم حمایت ویژه ای داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این نشست از ابراهیم حاتمی خبرنگار بنکر به جهت تعامل بیشتر رسانه ای با این بانک تقدیر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: