کد خبر: ۳۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
خواجوئي به همراه گلبادي رئيس شعبه پزشكان، ناصحي مسئول انفورماتيك و ابراهيمي مسئول امورمالي و روابط عمومي مديريت با محسن جلال پور رئيس اسبق اتاق بازرگاني ايران ديدار كردند.
به گزارش روابط عمومي: در راستاي معرفي بانك ايران زمين، ارائه خدمات نوين و شناسايي هرچه بهتر بانك به مشتريان خاص درجلسه اي كه با محسن جلال پور رئيس سابق اتاق بازرگاني ايران و مديرعامل شركت گسترش بازرگاني ضبط و صادرات پسته كه يكي از بزرگترين و موفق ترين شركت هاي صادرات پسته در ايران است با حضور خواجوئي مدير شعب استان و مسئولين اين مديريت در محل دفتر مديريت شركت برگزار گرديد در ارتباط با همكاري بانك و شركت و همچنين خدمات بانك ايران زمين تبادل نظر شد.
مدير منطقه در اين بازديد كه در راستاي امر بازاريابي و مشتري مداري صورت پذيرفته بود خطاب به مديرعامل شركت اظهار داشت: بانك ايران زمين بانكي خوشنام در فعاليتهاي بانكي است كه تمامي تعهدات خود را درهمه حال انجام مي دهد. و بانك ايران زمين تمايل دارد در راستاي اعتلاي صنعت اين مرز و بوم با توليدگران و صنعتگران فعال همكاري نمايد.
گفتني است پس از اين بازديد و انجام مذاكرات جلال پور رئيس اسبق اتاق بازرگاني ايران و مديرعامل شركت گسترش بازرگاني ضبط و صادرات پسته ضمن تقدير ازعملكرد مطلوب بانك ايران زمين در جهت رضايت مشتريان، خواستارگسترش هرچه بيشتر تعاملات با اين بانك شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: