کد خبر: ۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
زيمنس خريد از تركيه را افزايش داد، بازار روسيه مشتري صادرات لبنان، اتحاد آمريكا، ژاپن و استراليا عميق مي‌شود و پوتين در انزوا اجلاس گروه20 را ترك كرد از جمله عناوين رسانه هاي جهان به شمار مي رود.

به گزارش روزنامه تجارت،‌ زيمنس خريد از تركيه را افزايش داد، بازار روسيه مشتري صادرات لبنان، اتحاد آمريكا، ژاپن و استراليا عميق مي‌شود و پوتين در انزوا اجلاس گروه20 را ترك كرد از جمله عناوين رسانه هاي جهان به شمار مي رود.

زيمنس خريد از تركيه را افزايش داد

ديلي صباح : شركت آلماني زيمنس خريد خود از شركتهاي تركي را در سال 2014 به 350 ميليون يورو افزايش داده است.

اين شركت قصد دارد تا تركيه تامين كننده ذخايرش باشد واين خريد تا سال 2023 به يك ميليارد دلار خواهد رسيد. شركت زيمنس در بيش از 200 كشور جهان فعال است و اعلام كرده است كه ترجيح ميدهد بيشتر توليداتش از شركتهاي تركي خريداري شود.

بازار روسيه مشتري صادرات لبنان

ديلي استار : وزراي كابينه و كارشناسان معتقدند بازارهاي روسيه يكي از اميدهاي لبنان در بخش صادرات و كاهش كسري بخش تجارت است.

صادرات لبنان به روسيه در سال 2013 ارزشي برابر با 12 هزار دلار داشتهاين درحالي است كه واردات از روسيه 900 هزار دلار بوده است.

مقامات و تجار لبناني قصد دارند تا به مسكو سفر كنند تا قابليتهاي تجارت و همكاريهاي تجاري بااين كشور را بررسي كنند كه به دنبال تحريمهاي غرب فرصت همكاري با روسيه بيشتر شده است. لبنان قصد دارد تا شركتهاي روسي را به سوي خود جلب كند.

اتحاد آمريكا، ژاپن و استراليا عميق ميشود

فايننشال تايمز: روئساي جمهور كشورهاي آمريكا ، ژاپن و استراليا متعهد به تقويت همكاري با يكديگر در آسيا شدند.

ديدار بين شينزو ابه ، باراك اوباما و توني ابوت ميتواند باعث دشمني با پكن شود. در جريان اجلاس اپك در پكن رئيس جمهور چين با اوباما قرارداد تجاري و كاهش گازهاي گل خانهاي را امضا كرد و شينزو ابه نيز با شي جين پينگ ديدار كرد. باراك اوباما به دنبال متحديني در منطقه آسيا و اقيانوس آرام است . رهبراناين سه كشور همچنين عملكرد روسيه را در كريمه محكوم كردند.

پوتين در انزوا اجلاس گروه20 را ترك كرد

گاردين : رئيس جمهور روسيه اعلام كرد مذاكرات اجلاس گروه 20 سازنده بود ولي او اولين كسي بود كه به دنبال فشارهاي اعضاي گروه برسراوكرايناين اجلاس را پيش از موعد ترك كرد. ولاديميرپوتين با ظاهري خسته بريسبن را ترك كرد درعين حال اعلام كرد رسانهها اختلاف وي با سران كشورهاي غربي اغراق آميز نشان داده اند. پوتين موضع خود نسبت به اوكراين را حفظ كرده و به خبرنگاران گفت محاصره اقتصادي اوكراين توسط جدايي طلبان اشتباهي بزرگ بود. روئساي كشورهاي غربي در اجلاس گروه 20 متعهد به محكوم كردن عملكردن روسيه در اوكراين شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار