کد خبر: ۳۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
رئیس هیأت‌مدیره انجمن نابینایان از پست‌بانک‌ایران به‌جهت فراهم نمودن بستر مناسب بانکی برای استفاده نابینایان از خدمات بانکی تجلیل کرد.
به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: علی‌اکبر جمالی مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره انجمن نابینایان ایران در مراسم بزرگداشت روز جهانی نابینایان؛ روز ایمنی عصای سفید که بیست و ششم مهرماه سال جاری در مجتمع پردیس قلهک تهران برگزار شد لوح و تندیس این انجمن را به پست‌بانک‌ایران به پاس ارائه خدمات ارزنده به نابینایان اعطاء نمود.
سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران که به نمایندگی از خسرو فرحی مدیرعامل این بانک لوح و تندیس این انجمن را دریافت نمود اظهارداشت: افتخار داریم که اولین سامانه خدمات بانکی روشندلان را در شبکه بانکی کشور با همکاری انجمن نابینان ایران ایجاد و راه‌اندازی نمودیم. 
وی افزود: امیدواریم بتوانیم نیازهای بانکی نابینایان را مرتفع و دسترسی آنان به خدمات متنوع بانکی را در تمامی کشور فراهم نموده تا مسئولیت اجتماعی خود را بیش از پیش ایفا کنیم.
گفتنی است: سامانه جامع بانکی ویژه نابینایان در پست بانک شعبه میرزای شیرازی تهران راه‌اندازی و تمامی خدمات بانکی به آنان ارائه می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: