کد خبر: ۳۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
جشن گرامی‌داشت آغاز هفتمین سال خدمت‌رسانی بیمه‌کوثر به علت هم‌زمانی با ایام شهادت امام‌حسین(ع) و اهل بیت ایشان، ششم مهرماه به‌صورت یکپارچه در سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ شرکت در ششم مهرماه سال89 به ثبت رسید و در بیست‌وهفتم مهرماه همان سال با دریافت تاییدیه از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به فعالیت پرداخت.
معاونان، مدیران و کارکنان شرکت به برکت نام مقدس حضرت فاطمه‌زهرا(س) توانستند با خدمتگزاری به عموم مردم و جلب اعتماد بیمه‌گذاران پس از شش‌سال تلاش مستمر، 4/9درصد از سهم بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهند.
این شرکت با هدف حضور فعال در بازار سرمایه، حضور مستمر و کارآمد در صنعت بیمه و ارائه پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای جدید، ارائه خدمات ویژه به بیمه‌گذاران، فرهنگ‌سازی در حوزه بیمه، افزایش رضایت مشتریان و دستیابی سهام‌داران به بازدهی مناسب و تعامل با مراکز علمی و پژوهشی راه‌اندازی شده ‌است.
خدمت‌رسانی به آحاد جامعه افتخار بیمه‌کوثر است و این شرکت با تکیه بر اعتماد جامعه و بیمه‌گذاران در راستای توسعه خدمات بیمه‌ای، تسهیل و تسریع در پرداخت خسارت‌ها و رعایت اصول مشتری‌مداری گام‌های موثری را برداشته ‌است.

نام:
ایمیل:
* نظر: